سید ساجد یعقوبی
فرماندار پارس آباد در گفتگو با بسیج:
فرماندار شهرستان پارس آباد مغان گفت: دشمنان انقلاب و نظام برنامه‌ها و فتنه‌های مختلفی را تدبیر کرده بودند از جمله اختشاشات اخیر که میخواستند روحیه ملت را به سوی ضعف سوق دهند، اما با حضور با شکوه و با عظمت ملت بصیر ایران با یأس و نا امیدی تمامی نقشه هایشان نقش بر آب گردید.
کد خبر: ۸۹۹۱۳۹۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

روحیه با بصیرت ملت ایران آتش فتنه را خاموش کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر صمدی در حاشیه تشییع پیکر شهید هاشمی در شهرستان پارس آباد در گفتگو با خبرنگار بسیج از اردبیل گفت: در ایام شهادت حضرت زهرا(س) شهرستان پارس آباد میزبان شهیدی والامقام از سه شهید تازه تفحص استان اردبیل بود.

وی افزود: شهید علی حیدر هاشمی با آمدنش حال و هوای دیگری به شهرستان مرزی پارس آباد مغان داد و مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان با حضور پرشور در آیین تشییع پیکر این شهید بزگوار سنگ تمام گذاشتند.

صمدی گفت: امروز در شهرستان پارس آباد مردم با حضور با بصریت و با شکوه که همزمان با شهادت بانوی پهلو شکسته حضرت زهرا(س) بود حماسه ای ماندگار خلق کردند چه در استقبال و چه در مراسم وداع و میثاق این شهید در نمایشگاه یاس کبود.

وی با اشاره به مراسم شبی با شهید در نمایشگاه یاس کبود اظهار داشت: در حالی که چندین روز از برگزاری این نمایشگاه میگذرد مراسم وداع و میثاق با شهید هاشمی یک شبی به یادماندنی در تاریخ پارس آباد بود چرا که این شب، شب شهادت حضرت زهرا(س) بود و متبرک گشت به حضور پیکر شهید و عطر و بوی شهادت در این شهرستان پیچیده شد.

صمدی گفت: الحمدالله با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین ادارات، خانوادهای معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مراسم تشییع و تدوین بسیار با شکوه برگزار شد و این حضور و تشییع با عظمت نشان دهنده این بود که راه شهدا ادامه خواهد داشت چرا که شهدا ولی نعمتان ما،عزت، اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ما هر آنچه که داریم مدیون و مرهون شهدای والامقام است.

فرماندار پارس آباد بیان کرد: مردم با بصریت پارس آباد در کنار حضور حماسی که در یوم الله 22 بهمن داشتیم و در مراسمات مختلف همیشه بوده اند و  امروز با این حضور ثابت کردند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند و حمایت های خود را تمامی عرصه های نشان خواهند داد.

وی گفت: دشمنان انقلاب و نظام برنامه ها و فتنه های مختلفی را تدبیر کرده بودند از جمله اختشاشات اخیر که میخواستند روحیه ملت را به سوی ضعف سوق دهند اما با حضور با شکوه و با عظمت ملت بصیر ایران با یأس و نا امیدی تمامی نقشه هایشان نقش بر آب گردید.

ارسال نظرات