بسیج اساتید شهرستان گناباد:

مسئولین امنیتی و قضایی اشد مجازات را برای عاملین آشوب اخیر و قاتلین فراهم کنند

بسیج اساتید گناباد در محکومیت اقدامات وقیحانه خیابان پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد و اعلام داشت: با شناسایی ریشه‌ها و مسببین اصلی اینگونه اقدامات تخریبی سریالی، زمینه پیشگیری و اشد مجازات برای عاملین آشوب‌ها و قاتلین را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۸۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ بسیج اساتید گناباد در محکومیت اقدامات وقیحانه خیابان پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد که متن ان به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی

قبل از انقلاب اسلامی رژیم پهلوی برای تضعیف مرجعیت دینی و فریب افکار عمومی و اجرای پروژه جدایی دین از سیاست، حمایت از فرقه‌های وابسته به انگلیس را در دستور کار قرار داد و از جمله رابطه‌ای دوطرفه با رهبران فرقه ملاسطانی برقرار کرد.

با پیروزی انقلاب اسلامی این فرقه که مشروعیتش با سیاست پهلوی گره خورده بود و از تعالیم اسلامی به صورت گزینشی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کرد، نفاقش را نتوانست پنهان کند و در سرازیری سقوط قرار گرفت و رهبران فرقه از بیدخت به تهران فرار کردند و مورد توجه و حمایت علنی مخالفین نظام اسلامی قرار گرفتند.

اکنون این فرقه مشروعیت خود را در حمایت بیگانگان و اذناب داخلی وابسته به فرقه رجویه و بقایای پوسیده جبهه ملی می‌داند؛ آمریکا و انگلیس هم این فرقه را به عنوان یک بهانه برای پروژه حقوق بشری و مروج ارتجاع و اسلام آمریکایی به بازی گرفته است و این داستان هر روز با سناریوی جدیدی به‌روزرسانی می‌شود.

پس از مشارکت آشکار برخی اعضای این فرقه در فتنه ۸۸ و اغتشاشات دی‌ماه ۹۶ تهران، بار دیگر در حرکتی داعش‌گونه از مدارا و رافت اسلامی نیرو‌های انتظامی در خیابان پاسداران تهران سوء‌استفاده کرده و با روش و مسلک داعشی سوار بر اتوبوس و با قمه و چاقو به صف پاسداران امنیت کشور حمله‌ور شدند و در ایام فاطمیه جان چند جوان مدافع امنیت را گرفتند تا به زعم اربابان خارج‌نشین خود آرامش را هم از ایران آرام بگیرند؛ به طور قطع سلب آسایش و امنیت محکوم است.

بسیج اساتید شهرستان گناباد ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های شهدای داغدار و ملت صبور ایران، از مسئولین امنیتی و قضایی تقاضا دارد با تجدید نظر در روش مدارا و مماشات، با شناسایی ریشه‌ها و مسببین اصلی اینگونه اقدامات تخریبی سریالی، زمینه پیشگیری و اشد مجازات برای عاملین آشوب‌ها و قاتلین را فراهم کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها