امام جمعه باخرز در خطبه‌های نماز جمعه:

ناامنی‌های اخیر نتیجه باز کردن پای دشمن به کشور است/ مسئولین باید به جای نگاه به خارج، از ظرفیت داخلی استفاده کنند

امام جمعه شهرستان باخرز تاکید کرد: از مسئولین می‌خواهیم نگاه به خارج را تمام و از پتانسیل داخلی و ظرفیت و توان مردم استفاده کنند.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۹۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی امجدی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع امام علی (ع) شهرستان باخرز برگزار شد، با سفارش به تقوای الهی و دوری از گناهان به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اشرافی‌گری مسئولان و بی مبالاتی نسبت به بیت المال و طبقه مستضعف جامعه از مهم‌ترین نواقص موجود در مجموعه مدیریتی کشور است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان حرکت مقابل انقلاب نام بردند.
 
وی ادامه داد: این انحراف و نقص در امتیاز طلبی‌ها و زد و بند‌های بین مسئولین دیده می‌شود انتصابات سیاسی نمونه‌ای از همین حرکات ضد انقلابی است که بازی در زمین دشمن محسوب شده و به دشمن در  براندازی انقلاب کمک می‌کند.

وی با انتقاد از نگاه برخی مسئولین به خارج افزود: نگاه به خارج به جای نگاه به مردم و توان داخلی، به معنای ارتجاع است از دیدگاه مقام معظم رهبری موضوع خطرناکی است و وقتی اتفاق می‌افتد که همان انقلابی‌های سابق خط و راه خود را عوض می‌کنند.
 
امام جمعه باخرز ادامه داد: مقام معظم رهبری بار‌ها نسبت به بی‌نتیجه بودن برجام صحبت کردند و تاکید داشتند که برجام تاثیری بر زندگی مردم نداشته است. از مسئولین می‌خواهیم نگاه به خارج را تمام کنند و از پتانسیل داخلی استفاده کنند. در طول تاریخ انقلاب هرجا گره‌ای در کشور افتاد همین مردم پای کار آمدند و مشکلات را حل کردند اما مسئولین بجای اعتماد به مردم، آن‌ها را فراموش کردند و به دشمن اعتماد کردند.

حجت الاسلام و المسلمین امجدی زاده به اوضاع داخلی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: نگاه خصمانه دشمن نسبت به انقلاب اسلامی ایران روز به روز در حال افزایش است و از گروه‌ها و جریانات مختلف علیه امنیت ملی ما حمایت می‌کند. سوال ما از افرادی که راه دشمن را در چند سال اخیر به کشور باز کردند این است که چرا اجازه دادند دشمن به کشور نفوذ کند و ناامنی‌ها را افزایش دهد؟ جمهوری اسلامی ایران امروز با اقتداری که در نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی کشور دارد به قدرت اول منطقه تبدیل شده است، ولی چرا باید با این اقتدار و امنیت شاهد اقدامات مشکوک و ناآرامی‌ها در پایتخت کشور باشیم؟ اگر مسئولین نگاه خود را منطبق با ما تفکر مقام معظم رهبری بکنند همه دنیا هم که به مقابله با کشور ما برخیزند به نتیجه نخواهند رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها