مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور عنوان کرد:

اضمحلال آمریکا با ایدئولوژی انقلاب اسلامی

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور بیان داشت: اضمحلال آمریکا با ایدئولوژی که انقلاب اسلامی ایران دربردارد هم عمر اسرائیل و هم خیلی خوش‌بین باشیم انقضای امریکا در سال (۲۰۵۰) ارزیابی واقع بینانه‌ای است و این‌ها همه نظرات سیاستمداران آمریکاست.
کد خبر: ۸۹۹۲۶۰۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین رحیمی در جمع نمازگزاران روز جمعه در مصلی شهرستان نیشابور گفت: هرسال به حول وقوه الهی چند رفراندوم درجمهوری اسلامی ایران شکل میگیرد یکی درحمایت از مظلومین جهان ومسلمین وفلسطین وجبهه مقاومت ونابودی اسرائیل درآخرین جمعه ماه مبارک به نام روز قدس است.

وی بابیان اینکه دومین رفراندوم درحمایت از ولایت وانقلاب واهداف انقلاب وخون شهدا ونه به استکبار جهانی در ۲۲ بهمن هرسال اتفاق می‌افتد اظهارداشت: امسال به حول وقوه الهی با یک کلمه اضافه کردن مقتدای ما ورهبر عظیم الشان ما که فرمودند: "یوم الله ۲۲ بهمن امسال به فضل الهی تماشایی خواهد شد" این اتفاق افتاد جمعیت عظیمی وغیر قابل وصفی با سلائق مختلف آمدند درمیدان قرار گرفتند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور بیان داشت: رفراندوم بعدی درسرکوبی فتنه‌گران و معاندین و جاماندگان از قطار انقلاب بعد از فتنه ۸۸، که ۹ دی و روز بصیرتی آفریدن که هرسال تکرار می‌گردد و مردم عزیز ایران با عمل به موقع درمقابل فتنه گران وبی بصیرتان حمایشان رااز انقلاب به نمایش می‌گذارند.

رحیمی با ابراز تاسف از عواملی که ملت را رنج می‌دهد اظهارداشت: مشکلات اقتصادی و معضلات فرهنگی ملت عزیز ما را رنج می‌دهد، باید مسئولین که الحمدالله زحمت می‌کشند، ولی باید به جد به فکر رفع مشکلات و بی‌کاری جوانان و برطرف کردن معضلات فرهنگی تمام تلاش خودشان را به کار بگیرند تا شرمنده این ملت عزیز و باوفا و باصفا قرار نگیرند.

وی ضمن تشکر از حضور پر شور مردم درعزای حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: مرحبا به شما مردم و خواهران و برادران گرامی که عجین است حزن و شادی شما با حزن شادی اهل بیت (ع) جانانه عزاداری کردید در شهادت حضرت زهرا (س) و سوالی برای همیشه درمظلومیت حضرت فاطمه (س) برپیشانی تاریخ ثبت شده که یگانه دختر پیغمبر وبهانه خلقت چرا درجوانی کشته شود؟ ودرب خانه اش آتش بگیرد؟ وشبانه دفن گردد وقبرش مخفی باشد؟ باید مواظب باشیم تا عزاداری‌ها وشادیهایمان از مسیر الهی خودش منحرف نگردد وبامعصیت قرین نشود که یکی از اهداف دشمن همین است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابوربیان داشت:محال است مسلمین نقطه کوری درزندگی فردی واجتماعیشان وگره بازنشدنی داشته باشند بابودن قرآن وعترت اگر تمسک به این دو پیدا بکنند به فرمایش پیامبر خدا (ص) به هیچ وجه سردرگم و گمراه نخواهند شد چراکه برای تمام زوایای زندگی بشر چه در بعد فرهنگی، اقتصادی، نظامی، عمرانی وامورات زندگی همه وهمه بهترین سرمشق را پیش روی بشریت قرارداده اند.

رحیمی تاکید کرد: در بعد توکل و اعتماد به پروردگار خداوند می‌فرماید "ای انسان سردرگم (الیس الله بکاف عبده) آیا خدا بنده اش را درتمام امور کفایت نمیکند"یا درتکیه برخداوند می‌فرماید (اارباب متفرقون خیرلکم ام الله الواحد القهار) یعنی درمیخانه مرو پند برهمن مشنو بت پرستی مکن‌ای ملک خدایی دارد وسیره اهل بیت (ع) که به حق ترجمان قرآنندبهترین سبک زندگی را برای ما رهنمون است.

وی حضرت زهرای مرضیه (س) را الگو زندگی ساده معرفی کرد وبیان داشت:همین زهرای مرضیه (س) وفاداری به پدر؛ کالا‌های زندگی آن بزرگوار انگشت شمار وکم هزینه بود، شوهرداری که مولا امیرالمومنین (ع) فرمود: " نعم العون فی طاعه الله" بهترین کمک حال آن حضرت دراطاعت پروردگاربود، تربیت فرزندانی همچون حسنین (ع) وزنبیین (س) که کاخ استبداد را به لرزه آوردند، تا آخرین نفس درحمایت از ولایت کوشیدن.

وی تصریح کرد: این‌ها همه سرمشق است برای مسلمین وشیعیان علت اقتدار وعظمت جمهوری اسلامی ایران به خاطر تاسی گرفتن از قرآن وعترت است که به حول وقوه الهی چهل سال از عمر بابرکت آن می‌گذرد والگویی برای آزادیخواهان جهان قرار گرفته است ویاس ناامیدی برای استکبار جهانی، دشمنان این نظام مقدس مانده اند چه کار بکنند بااین همه اقتدار وعظمت، خودشان اقرار می‌کنند که جمهوری اسلامی امپراطوری بزرگی را درخاور میانه رقم زده است و کنترل خاورمیانه در دست ایران قرار گرفته است و آینده تاریکی را برای اسرائیل می‌بینیم و می‌گویند اضمحلال آمریکا با ایدئولوژی که انقلاب ایران دربردارد که همان مرگ برآمریکا ومرگ براسرائیل است هم عمر اسرائیل و هم خیلی خوش‌بین باشیم انقضای امریکا در سال (۲۰۵۰) ارزیابی واقع بینانه‌ای است این‌ها همه نظرات سیاستمداران آمریکاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها