فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر خبر داد:

دستگیری سارق حرفه‌ای منازل روستایی با ۲۰ فقره سرقت در کاشمر

فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل روستایی با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۲۶۲۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
سرهنگ پاسدار ابوالقاسم باقریدر گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و باغ ویلا در تعدادی از روستا‌های حاشیه شهر کاشمر، دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت‌های انجام شده با کمک بانک اطلاعاتی مجرمین سابقه‌دار به مردی جوان مظنون و پس از به دست آوردن دلایل محکم با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کاشمر خاطر نشان کرد: متهم ۳۰ ساله که منکر هرگونه سرقتی بود، در مواجهه با دلایل محکم و غیر قابل انکار پلیس، به ناچار لب به بیان حقیقت گشود و به ۲۰ فقره سرقت منزل و باغ ویلا در محدوده روستا‌های زنده جان، محمدیه، کسرینه و سرحوضک اعتراف کرد.

سرهنگ باقری با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطر نشان کرد: در بررسی سرقت‌های انجام شده سهل انگاری و غفلت مالباختگان یکی از دلایل اصلی وقوع سرقت تعیین شده است؛ لذا شهروندان گرامی بایستی با رعایت اصول پیشگیرانه از سرقت همانند نصب دوربین مدار بسته، قفل‌های ضد برش و ضد سرقت، استفاده از حفاظ فلزی محکم و استخدام نگهبان محله سارقان را در ارتکاب جرم ناکام گذارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها