خبرهای داغ:
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های ازاد استان قزوین :

پیوند عمیق ملت با رهبری در 22 بهمن تجلی یافت

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های ازاد استان قزوین گفت: همان گونه که در اسناد تاریخی وجود دارد برخورد نظام طاغوتی شاهنشاهی با مجاهدین بسیار سخت بود اما با روحیه ایمان در برابر دشنه های دژخیمان ایستادگی کردند تا بتوانند با رهبری پیامبرگونه امام مستضعفان انقلاب را به پیروزی برسانند.
کد خبر: ۸۹۹۲۶۶۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد استان قزوین درگفتگو با خبرنگار بسیج گفت: حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده عمق پیوند مردم با رهبر انقلاب اسلامی بوده که به ندای امام زمان خویش لبیک گفتند و برداشت های غلطی که برخی از مستکبران کردند به یاس و نا امیدی تبدیل کرد.
وی گفت: همان گونه که در اسناد تاریخی وجود دارد برخورد نظام طاغوتی شاهنشاهی با مجاهدین بسیار سخت بود اما با روحیه ایمان در برابر دشنه های دژخیمان ایستادگی کردند تا بتوانند با رهبری پیامبرگونه امام مستضعفان انقلاب را به پیروزی برسانند.
حجت اسلام دکتر حسین حیدری در ادامه تاکید کرد:مردم در دوران ستم شاهی در سختی و فلاکت زندگی می کردندبا پیروزی انقلاب اسلامی توزیع عدالت بهتر انجام شد و امام راحل با هدایت پیامبرگونه خود توانستند ظرفیت اقیانوس گونه ملت را مواج سازند تا پایه های ظلم وئ استکبار در داخل و خارج در برابر طوفان خروش ملت قرار گیرد.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد استان قزوین در ادامه اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هچمه های ناچوانمردانه ای برای ساقط کردن انقلاب اسلامی صورت گرفت که تاکنون ادامه دارد و تا زمانیکه جمهوری اسلامی در صراط آرمانهای انقلاب حرکت می کند کینه دشمنان تمامی ندارد.
وی افزود:امام مستضعفان تجلی یک انسان کامل بود که در عصر حاضر توانستند فریاد مستضعفان را قدرت ببخشدو دشمنان با سیاه نمایی به دنبال نا کارآمد نشان دادن انقلاب هستند تا دستاوردهای آن نادیده گرفته شده و مردم را نا امید کنند.
حجت الاسلام دکتر حیدری ضمن اقتدار انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف گفت: نظام در اوج قدرت در منطقه اثرگذار است و همه محیط ها را کنترل کرده و با اقتدار در برابر نا امنی می ایستد و در نظام های دیگر مدعی دمکراسی هیچ مصامحه ای با هنجار شکنان ندارند و با شدیدترین وجه با آنان برخورد می کند،اما در جمهوری اسلامی ایران حرمت مردم بالاترین ارزش است که توسط نظام اسلامی حفظ می شود.
1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها