پروژه ساخت سالن ورزشی زورخانه ای و احیاء پارک کودک شهر ارکواز ملکشاهی کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۹۹۳۰۲۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، پروژه احداث سالن ورزش زورخانه ای و احیاء پارک کودک محله سراب شهر ارکواز با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی، شهردار و اعضاء شورای شهر ارکواز و جمعی از مسئولین شهرستان کلنگ زنی شد.

سرگرد پاسدار "علی میرزایی"؛ فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پارک کودک محله سراب تاکنون متروکه بوده و طی توافق نامه ای بین سپاه ناحیه ملکشاهی و شهرداری ارکواز با اعتباری بالغ بر چهار میلیون ریال احیاء می گردد.

وی اظهار کرد: در راستای این طرح مشترک، سپاه ناحیه ملکشاهی با اعتبار دو میلیارد ریال از محل طرح کرامت پروژه سالن ورزش زورخانه ای را در محل این پارک احداث و شهرداری نیز با اعتبار دومیلیارد ریال این پارک را احیاء می کند.

میرزایی افزود: این سالن ورزشی به مساحت 200 متر مربع احداث می گردد.

"سجاد میرزایی"؛ شهردار ارکوازملکشاهی هم، گفت: بر اساس توافق نامه و با همکاری سپاه و شهرداری ارکواز، پارک متروکه محله سراب احیاء می گردد.

وی ضمن تاکید بر همدلی و همکاری بین نهادها و دستگاههای شهرستان اظهار کرد: با اقدام جهادی سپاه و شهرداری ارکواز که منجر به احداث سالن ورزش زورخانه و احیاء پارک محله سراب خواهد شد خدمات شایانی به شهروندان ارائه می گردد.

میرزایی در پایان با تشکر از شورای شهر، سپاه ناحیه ملکشاهی و مدیران دستگاههای اجرایی گفت: امیدواریم اینگونه تعاملات بین نهادهای شهرستان در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار