خبرهای داغ:
در واکنش به بحران مدیریت در ناوگان هوائی ، زمینی و ریلی و سرگردانی مسافران

ما از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید

آقای رئیس جمهوربغیر از هواپیماها ، ناوگان ریلی و اتوبوسرانی هم در مملکت زیاد تعریفی ندارد، امیدواریم علاوه بر شما نمایندگان مجلس هم بفکر موکلان شان باشند . ما ز یاران چشم یاری داشتیم . شما قرار بود ما را با وعده هابی که در موقع انتخابات می دادی شفا بدهی اما در عمل چیز دیگری دیدیم
کد خبر: ۸۹۹۳۱۰۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
به گزارش بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،  رضا خدری، من امروز مسافر پرواز هواپیمائی آسمان از فرودگاه مهرآباد تهران به فرودگاه ایلام هستم که قراز بود در ساعت 6.25 صبح یکشنبه ششم اسفندماه پرواز کنیم.


من و مسافران این پرواز از ساعت 5.30 صبح یعنی کله سحر سر وقت در فرودگاه بودیم و کارت پرواز گرفتیم،  پس از بازرسی سوار اتوبوس شدیم که به سمت هواپیما برویم، ولی یک دفعه در شوک مسافران ، مجددا از ما خواستند که به سالن بازگردیم.


مدتی در سالن انتظار همچنان چشم انتظار بودیم تا این که بلندگو اعلام کرد مسافران ایلام برای سوار شدن به هواپیما به گیت 6 مراجعه کنند.


همگی خوشحال با اتوبوس سراغ معشوقه آهنین یعنی هواپیما رفتیم و و با خیال راحت در صندلی ها لم دادیم . خلاصه کلام 5 دقیقه گذشت ، 20 دقیقه گذشت خبری از پرواز نشد. تا این که خلبان اعلام کرد از برج پرواز هنوز دستور پرواز ثادر نشده پج پچ و نگرانی ها شروع شد مهمانداران هم جواب قانع کننده ای برای سئوالات ما نداشتند فقط میگفتند منتظر دستور پرواز هستیم.


درد سرتان ندهم در این گیرودار کوکان ناآرامنی می کردند و زنان و کهنسالان نفس شان تنگ شده بود . خلاصه بیش از یک ساعت و ربع بدین وضعیت بغرنج گذشت تا این که خلبان اعلام کرد مسافران این پرواز به سالن انتظار هدایت می شوند ، منتظر بمانید تا تکلیف پرواز روشن شود.


متاسفانه در این وضعیت بلاتکلبفی ، مسئولان مهرآباد حتی شفاف سازی درست نکردند که مشکل چیست. من روزنامه نگار که الان در ساعت 10 در حال نگارش این گزارش هستم در عجبم که چرا به صراحت اعلام نمی کنند پرواز کنسل شده چمدان های مردم را تحویل بدهند تا هر کیب تکلیف خودش را بداند لااقل روی بلیط هاشون مهر کنسلی بزنند تا همچنان بلاتکلیف نمانند لااقل با اتوبوس به ایلام بروند و به کار و زندگی شان برسند.


آخه مردم ما که مثل مدیران بیکار نیستند هر کسی برای این سفر برنامه ریزی کرده..جای تاسف و تاثر است که بحران مدیریت باعث شده که به مردم اهمیت ندهند.


آقای رئیس جمهور


بغیر از هواپیماها ، ناوگان ریلی و اتوبوسرانی هم در مملکت زیاد تعریفی ندارد، امیدواریم علاوه بر شما نمایندگان مجلس هم بفکر موکلان شان باشند . ما ز یاران چشم یاری داشتیم . شما قرار بود ما را با وعده هابی که در موقع انتخابات می دادی شفا بدهی اما در عمل دیدیم که کورمان کردی و بلائی سرمان آوردی که کسی جرات اعتراض نداشته باشد بالا یه انتظار کوچک ازت  داریم، ما از طلا گشتن پشیمان گشته ایم  مرحمت فرموده ما را مس کنید.

پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس

ارسال نظرات