خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد:

اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به بخش تولید کشور

در بودجه امسال تلاشمان ایجاد انگیزه برای تولید و صادرات است و از همین رو ۵ هزار میلیارد تومان از باب هدفمندی یارانه ها به بخش تولید اختصاص یافته است
کد خبر: ۸۹۹۳۵۶۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، داود محمدی نماینده مردم لستان در مجلسرشورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در آئین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان بیان کرد: استان قزوین به لحاظ صنعتی جزو استان های مهم کشور است و انتظار می رود به تناسب پیشرفت در بخش های دیگر، در بخش صادرات نیز این‌جایگاه را داشته باشیم.
وی گفت: نکته ای که می توان بیان کرد بحث رقابت است. کسانی می توانند در حوزه صادرات حضور یابند که محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را در اختیار بازار فروش قرار دهند از همین رو قیمت تمام شده کالاها مستلزم این است که در افزایش راندمان و ‌کیفیت نهایی کالاها حرفی برای گفتن داشته باشیم.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار کرد: ضرورت حمایت از تولید کنندگان داخلی در عمل است. مجلس، دولت از باب اجرا، قوع قضائیه و سایر دستگاه ها باید بر این باور باشیم که تولید باید رونق یابد.
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی عنوان‌کرد: باید بهره گیری از ظرفیت نمایشگاه ها را هدف گذاری کنیم و موانع عدم تحقق این هدف را شناسایی و رفع نماییم که این امر نیاز به توجه جدی به بخش خصوص دارد.
محمدی افزود: در بودجه امسال تلاشمان ایجاد انگیزه برای تولید و صادرات است و از همین رو ۵ هزار میلیارد تومان از باب هدفمندی یارانه ها به بخش تولید اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: همه باید همگام باهم در مسیر پیشرفت صنعت و تولید، هم افزایی داشته باشند و کسب رتبه برتر استان از سوی صاحبان صنایع به عنوان سنگربانان تولید و استاندار قزوین، در تولید جای تقدیر دارد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها