فرمانده سپاه شهرستان کوثر گفت: کربلای ایران درک جوانان و نوجوانان را نسبت به انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بیشتر می‌کند، لازم است همه دستگاه‌ها در انجام این عمل فرهنگی پیشقدم باشند.
کد خبر: ۸۹۹۳۵۶۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

درک جوانان و نوجوانان در کربلای ایران نسبت به دوران دفاع مقدس بیشتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ دوم پاسدار محرم پوررحمان صبح امروز در جلسه هماهنگی اعزام راهیان نور در آغازین روزهای سال نو اظهار کرد: ابعاد متعدد رهیان نور در خنثی کردن هجمه های دشمن و احیای روحیه انقلابی در بین جوانان مهمترین عمل فرهنگی است که حائز اهمیت بوده و نیاز است همه دستندرکاران این ستاد هماهنگی و همکاری های لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی با اشاره به شهادت213 هزار نفر در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: حضور جوانان و نوجوانان در این سفر معنوی به نوعی تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام و رهبر انقلاب، شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی است، در عین حال زائرین از مناطق عملیاتی بازدید می کنند تا سرمایه ای عظیم از جنس بصیرت و معنویت را در برابر دشمنان اسلام و انقلاب کاربردی کنند.

دبیر ستاد راهیان نور شهرستان کوثر خاطر نشان کرد: تقویت سفرهای راهیان نور و جذب جوانان در این این عرصه، زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی بوده و سرمایه گذاری فرهنگی در برابر ماهواره، فضای مجازی و ... است.

فرمانده سپاه کوثر با بیان اینکه الزام جامعه امروز ما عمل به کار فرهنگی است، گفت: کربلای ایران درک جوانان و نوجوانان را نسبت به انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بیشتر می کند، لازم است همه دستگاه ها در انجام این عمل فرهنگی پیشقدم باشند.

سرهنگ پوررحمان بیان کرد: راهیان نور باید سفری اثرگذار در حوزه فرهنگی باشد و زائران پس از بازگشت از این سفر به سفیران مروج فرهنگ انقلاب و جنگ تحمیلی تبدیل شوند.

وی افزود: راهیان نور اثربخش ترین کار در راستای تقویت اعتقادات انقلابی و شالوده مولفه های فرهنگی است که سبب باروی ذهن نسل جوان در عرصه انقلاب اسلامی می شود.

ارسال نظرات