فرماندار بناب خبر داد؛

معدوم‌سازی حدود 900 هزار قطعه جوجه در مرغداری‌های بناب

فرماندار بناب در نشست کنترل و نظارت بر عرضه و قیمت کالاها و خدمات این شهرستان، گفت: حدود 900 هزار قطعه جوجه در مرغداری‌های بناب به علت شیوع آنفولانزای مرغی معدوم شد.
کد خبر: ۸۹۹۳۸۸۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین رفیعی با بیان اینکه با افزایش تقاضا شاهد ایجاد جو کاذب در بازار هستیم؛ اظهار داشت: به دنبال افزایش تقاضا از سوی مردم شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار هستیم در حالی که عده‌ای نیز با احتکار و گران‌فروشی دنبال سوءاستفاده و ایجاد جو کاذب در بازار هستند که انعکاس منفی دارد.

وی با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ طی ماه‌های اخیر در سطح شهرستان و کشور افزود: این افزایش قیمت سراسری بوده و در عین حال با توجه به معدوم‌سازی حدود 900 هزار قطعه جوجه در مرغداری های بناب به علت شیوع آنفولانزای مرغی شاهد افزایش نرخ تخم مرغ بودیم.

رفیعی اضافه کرد: با توجه به نظارت و کنترلی که صورت می‌گیرد وضعیت تخم مرغ نیز به شرایط قبلی در حال برگشت است.

وی با تأکید بر ضرورت فعال سازی اکیپ‌های بازرسی در سطح شهرستان برای کنترل قیمت‌ها و کنترل عرضه مواد سالم و بهداشتی به مردم خواستار تشدید این بازرسی‌ها در سطح شهرستان شد.

رفیعی از تأمین میوه مورد نیاز مردم شهرستان در شب عید خبر داد و گفت: فعلاً 100 تن پرتقال و 40 تن سیب برای توزیع در شهرستان در نظر گرفته شده است که در صورت استقبال مردم و نیاز شهرستان نسبت به افزایش مقدار پرتقال و سیب مورد نیاز اقدام خواهد شد.

فرماندار بناب خاطرنشان کرد: در تأمین مایحتاج مصرفی مردم با قاطعیت می گویم مشکلی نداریم و افرادی که قصد احتکار و گران فروشی داشته باشند با آن ها نیز به شدت برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار