خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين:

جلسه کارگروه ايمني و آتش نشاني شهر قزوين برگزار شد

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از برگزاري جلسه کارگروه ايمني و آتش نشاني بين ارگان‌ها و سازمان‌هاي موثر در تامين و ارتقاء ايمني چهارشنبه پايان سال خبر داد .
کد خبر: ۸۹۹۴۰۰۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوين؛ ابوالفضل ذوالقدر مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين اظهار کرد: اين جلسه ، با حضور کارشناسان سازمان آتش نشاني و نمايندگاني از سازمان هاي امداد و نجات هلال احمر، مرکز حوادث و اورژانس پزشکي، نيروي انتظامي، ستاد بحران شهرداري، فضاي سبز، باغستانها، اتاق اصناف، اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي، منابع طبيعي، معاونت شهرسازي و معماري، سازمان زيباسازي و نمايندگان حوزه خدمات شهري شهرداري قزوين برگزار و در رابطه با موضوعات مرتبط با چهارشنبه پايان سال بحث و تبادل نظر شد.
وي اظهار کرد: پس از ارائه آمار و توضيحات مربوط به حوادث سال‌هاي قبل، از سوی حاضران در خصوص راهکارهاي کنترل و ايمن سازي مطلوب چهارشنبه پايان سال تصميماتي اتخاذ شد.
مديرعامل سازمان آتش نشاني قزوين ابراز اميدواري کرد: برگزاري چنين جلساتي با حضور و مشارکت ارگانهاي تاثير گذار مي تواند منجر به شناخت بيشتر و افزايش سطح ايمني و آگاهي شهروندان شود.
وي در ادامه با اشاره به اينکه به منظور پيشگيري و کاهش آسيب هاي ناشي از مواد محترقه و حفظ سلامتي شهروندان در چهارشنبه پاياني سال، سازمان ها و دستگاه هاي مختلف برنامه ها و تمهيدات ويژه اي را در نظر گرفته‌اند، افزود: اميدواريم با کنترل بيشتر خانواده ها و بالا رفتن دانش و سطح ايمني عموم مردم شاهد باشيم که حتي يک مورد از شهروندان هم در جريان مراسم چهارشنبه پايان سال دچار آسيب ديدگي و جراحت نگردد.
وي در خاتمه با اشاره به آماده باش کامل نيروهاي عملياتي سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در مراسم چهارشنبه پايان سال تصريح کرد: حضور کارشناسان سازمان آتش نشاني در مهدکودک ها، مدارس، راديو شهر و صدا و سيما مرکز قزوين براي آموزش و آشنايي با خطرات مواد محترقه، ارسال پيام کوتاه به شهروندان، نصب بنر، فيكسچر و پلاكاردهاي هشدار دهنده در معابر پر تردد و استقرار خودرو هاي آتش نشاني در نقاط پر رفت و آمد شهري از ديگر برنامه هاي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين مي باشد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها