امام جمعه خلیل آباد:

راهیان نور یک نوع دشمن‌شناسی است

امام جمعه خلیل آباد بیان داشت: با تأکید بر اینکه راویان نقش بسزایی در انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل امروز جامعه دارند، بیان کرد: راهیان نور یک نوع دشمن‌شناسی است که افراد در این سفر از نزدیک جنایت‌های استکبار جهانی در پنج استان کشور را مشاهده می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۴۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام علی ناهیدی در نشست ستاد هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرستان خلیل آباد  اظهار داشت: همه ساله بیست اسفند به عنوان روز ملی راهیان نور نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه اولین حضور مقام معظم رهبری در جمع کاروان‌های راهیان نور در بیست اسفندماه صورت گرفت، خاطرنشان کرد: چندین سال است که اعزام گسترده میلیونی مردم مشتاق در قالب کاروان‌های معنوی به مناطق جنگی جنوب کشور در آستانه عید نوروز انجام می‌شود.

امام جمعه خلیل آباد با اشاره به اینکه این حضور در جهت خنثی‌سازی جنگ نرم سلطه در نسل‌های جوان و نوجوان مؤثر است، تصریح کرد: جامعه امروز ما به شدت نیازمند تغذیه معنوی است.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به طور مداوم در حال بمب باران فرهنگی هستند، اذعان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور می‌توانند نظام را در مقابل این هجمه‌ها یاری کند.

ناهیدی آشنایی با بندگان برگزیده خداوند را یکی از آثار کاروان‌های راهیان نور دانست و عنوان کرد: نسل سوم وقتی در این موقعیت قرار می‌گیرند و اتفاقات و رخ داد‌های هشت سال دفاع مقدس را با کمک راویان با تجربه می‌بینند، می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه آشنایی با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی یکی از اهداف راهیان نور است، تشریح کرد: آشنایی نسل جوان با بخشی از تاریخ هشت سال دفاع مقدس و آشنایی با رشادت ها، دلاوری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در مقابل دشمنان نیز از دیگر اهداف این سفر است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه راویان نقش بسزایی در انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل امروز جامعه دارند، بیان کرد: راهیان نور یک نوع دشمن‌شناسی است که افراد در این سفر از نزدیک جنایت‌های استکبار جهانی در پنج استان کشور را مشاهده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه باید در جهت رشد و تقویت باور‌های معنوی و آموزه‌های دینی افراد جامعه حرکت کنیم، تأکید کرد: اعزام راهیان نور به نوعی یک پاسخ به شبهات زائران نسبت به دفاع مقدس است.

حجت الاسلام ناهیدی همچنین افزود: در سال‌های گذشته وضعیت مطلوبی در اعزام کاروان‌های راهیان نور در سطح شهرستان وجود داشته که باید همه همراهی لازم برای اعزام بهتر در سال جاری صورت گیرد تا این اتفاق، تأثیر گذاری لازم برای نسل جوان و نوجوان را داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها