خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان

داشتن روحیه جهادی و انقلابی از نیازهای امروز کشور است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه هر جا که روحیه انقلابی حکم فرما باشد،کارها به نحو احسن انجام می گیرد، گفت: داشتن روحیه جهادی و انقلابی از نیازهای امروز کشور است .
کد خبر: ۸۹۹۴۶۱۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع کارکنان و مسئولین سپاه ناحیه سمنان ضمن اشاره به راه کارها جهت حل مشکلات مجموعه گفت: نگاه ها را باید در کل سیستم اداری و در کل جامعه اصلاح کنیم.
وی گفت: درست است که بخشی از پیش مقدمه انجام امور بحث سخت افزاری و تجهیزات و نیازهای مالی است، ولی این همه ماجرا نیست و وجود روحیه ای انقلابی و جهادی راهگشای بخش اعظمی از کارهاست؛همانطور که تا کنون ثابت شده است که هرجایی روحیه انقلابی حکم فرما باشد کار به نحو احسن انجام می شود چه امکانات خوب باشد چه امکانات موجود نباشد و یا ضعیف باشد.
فرمانده سپاه استان سمنان راهکار نجات کشور از مشکلات و موانعی را تنها نگاه انقلابی و جهادی دانست و گفت:در نگاه انقلابی مسائل مالی و امکانات هیچ گاه اولویت اول را ندارد و مثال بارز این نوع نگاه برای پاسداران و بسیجیان سردار شاطری و سردار همدانی هستند که نگاهی کاملا انقلابی به مسائل داشتند؛ ما نباید در انجام امور منتظر باشیم که همه چیز فراهم شود و بعد برویم دنبال شروع کار ،کما اینکه شهدایی مثل شهید شاطری با دستانی خالی کار جهادی خود را آغاز کردند که نتیجه آن ماندگاری کار و همچنین ماندگاری خودشان شد.
سردار حسن زاده گفت: برای رسیدن به آن نقطه آرمانی نیاز به تفکر داریم و درکنار آن نگاه انقلابی و آرمانی باید داشت که اگر اینچنین شد،از خیلی از مراحل پیش پا افتاده عبور میکنیم و مدیریت جهادی را به نتیجه می رسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها