زاکانی:

نفوذ تفکر و نظامات غربی و غفلت مسئولین ریشه مشکلات کشور است/ احصای مشکلات کشور اساس کار مجمع بسیج است

دبیر مجمع عالی بسیج کشور گفت: ریشه مشکلات کشور را در دو علت نفوذ تفکر و نظامات غلط غربی و غفلت مسئولین می‌توان جستجو کرد .
کد خبر: ۸۹۹۴۸۶۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علیرضا زاکانی امروز در ششمین اجلاسیه مجمع بسیج استان در مشهد اظهار داشت: پس از حادثه کوی دانشگاه رهبر معظم انقلاب همه گروه‌های سیاسی و احزاب را دعوت کردند و در این جمع فرمودند که هیچ یک از احزاب سیاسی به معنای درست مشخصه‌های حزب اسلامی را ندارد.

وی ادامه داد: بسیج تنها حزبی است که همه مشخصه‌های یک حزب اسلامی را داراست.

زاکانی در ادامه ابراز داشت: بسیج باید نسبت مشخص خود را با عناصر موثر جامعه و نیز متن جامعه و عموم مردم برقرار کند. بسیج باید در تمام سطوح یک رصدگر دقیق و اندیشه‌ورز عمیق باشد بطوریکه هیئت‌های اندیشه‌ورز در همه سطوح بسیج برقرار باشد و توان عبور از همه موانع را باید داشته باشد و به گفته رهبر معظم انقلاب بسیجی باید زبده و متخصص باشد.

وی بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب، اسلام ناب محمدی (ص) عملا رقیب همه مکاتب مادی قرار گرفت. مکتب لیبرال سرمایه‌داری غربی از جمله مکاتبی است که در مقابل اسلام ناب قرار گرفته است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسیر رشد انقلاب اسلامی در تحقق تمدن اسلامی است و راه عبورش از ایران اسلامی است، تصریح کرد: متاسفانه امروز مسیر توسعه غربی در همه ابعاد توسط مسئولین مورد استفاده قرار می‌گیرد و این بزرگترین مشکل کشور ماست.

وی یادآور شد: ریشه مشکلات کشور را در دو علت نفوذ تفکر و نظامات غلط غربی و غفلت مسئولین می‌توان جستجو کرد که این دو عامل سبب ایجاد مشکلاتی در کشور از جمله اشرافیت سیاسی، فساد سیاسی و اقتصادی، بدعملی و بی تدبیری، تنگنا‌های معیشتی و فشار اقتصادی، ولنگاری فرهنگی و سیاسی و اجتماعی، توقف کشور از رشد و پیشرفت، افراطی‌گری احساسی و به دنبال آن نظم گریزی و ایجاد ناآرامی می‌شود.

زاکانی در ادامه افزود: دشمن سعی می‌کند نیاز‌های کاذب را در جامعه ایجاد کند و از طرفی چشم مردم را بر روی خدمات نظام ببندد تا از این طریق مردم را نسبت به نظام بدبین و آن را ناکارآمد جلوه دهد.

وی اظهار داشت: مردم در جامعه نیاز‌های حقیقی دارند که رشد و تعالی افراد جامعه را فراهم می‌کند که اگر برایشان ملموس شود حتی حاضر هستند برایش نان هم بدهند.

دبیر مجمع عالی بسیج کشور بیان داشت: نیرو‌های انقلابی باید جهاد خودسازی، جهاد روشنگری، جهاد مطالبه‌گری، جهاد خدمت‌گذاری، جهاد برای پیشرفت و امیدبخشی به جامعه را مدنظر قرار دهند.

زاکانی در پایان گفت: سیاست‌پژوهی و احصای مشکلات کشور اساس کار مجمع بسیج است و چنانچه مشکلات کشور را بشناسیم می‌توانیم از مشکلات رهایی یابیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها