خبرهای داغ:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس از اختصاص تسهیلات ارزان‌قیمت به ۲۵۰۰ بانوی سرپرست خانوار در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۳۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سیده معصومه دستغیب، مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری فارس امروز، ۱۳ اسفند در جلسه‌ کارگروه بانوان و اشتغال این استان از اختصاص تسهیلات سه میلیون تومانی ارزان‌قیمت به بانوان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: تاکنون به ۲ هزار و ۵۰۰ بانوی سرپرست خانوار در فارس تسهیلات اعطا شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات مورد نظر بر اساس تفاهمی بین معاونت زنان ریاست جمهوری و بانک قرض‌الحسنه‌ مهر، در دستور کار قرار گرفته است، گفت: این تسهیلات به زنان عضو تشکل‌ها، خیریه‌ها، بهزیستی و سایر افرادی که مدارک مثبته دال بر سرپرست خانوار بودن در اختیار داشته باشند و همچنین دختران بالای ۴۰ سال پرداخت می‌شود.

دستغیب رویکرد این تسهیلات را زمینه‌سازی برای اشتغال بانوان سرپرست خانوار عنوان كرد و همچنین از ایجاد پویشی ملی برای آزادی زنان زندانی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که تا پایان امسال و به مناسبت میلاد حضرت فاطمه‌(س)، با مشارکت سازمان‌ها، اداره‌ها و خیرین و نیک‌اندیشان زمینه‌ی آزادی تعدادی از زنان زندانی در فارس فراهم شود.

مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری فارس با تصریح اینكه برگزاری دوره‌های آموزشی برای آشنایی با فضای کسب و کار از اقدامات مد نظر برای ارتقای توانمندی‌های بانوان کارآفرین عنوان و اضافه کرد: این اقدام با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی اجرا می‌شود.

وی همچنین از پیش‌بینی تخفیف توسط شرکت شهرک‌های صنعتی برای بانوان سرمایه‌گذار علاقه‌مند به راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و متوسط در این شهرک‌ها خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها