خبرهای داغ:
در لحظه تحویل سال نو:

«همصدا با بهار» در رادیو قزوین

رادیو قزوین در لحظه ی تحویل سال «همصدا با بهار» مخاطبان را همراهی می کند.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۷۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: این برنامه با هدف فضاسازی و زمینه سازی برای آغاز سال نو و لحظه ی تحویل سال و ایجاد روحیه ی شادی و نشاط در خانواده ها از شبکه ی استانی صدای مرکز قزوین پخش می شود.
اکبری افزود: این برنامه شامل بخش های مختلفی همچون گزارش مردمی، گزارش هایی از خانه سالمندان، خانواده های شهدای مدافع حرم، صلح رحم و دیدوبازدید، کاروان راهیان نور، استقبال ابهار، معرفی اماکن زیارتی، گفتگو با خانواده ای که اعضای فرزند اهداء شده، گفتگو با هنرمندان، حافظ خوانی، گفتگو با فعالان محیط زیست، گفتگوی کارشناسی در خصوص آداب و رسوم مردم قزوین در نوروز و آنونس صوتی شعار سال تشکیل شده است.
وی بیان داشت: برقراری ارتباط با پلیس راه استان برای اطلاع رسانی وضع جاده های استان و و پلیس راهنمایی و رانندگی شهر قزوین برای تشریح وضعیت ترافیکی درون شهری، بسته ی صوتی آرزوها، دعاها و تبریک های نوروزی با لجه و گویش های محلی، مرور مهمترین رویدادهای استان در سال 96، چیدن سفره هفت سین و مفاهیم کاربردی آن در زندگی و مسابقه تلفنی از دیگر بخش های برنامه ی نوروزی «همصدا با بهار» است.
مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: با توجه به تقارن نوروز امسال با شهادت حضرت امام هادی (ع) بخش ویژه ای در برنامه ی «همصدا با بهار» پیش بینی شده است که ابعاد شخصیتی امام هادی (ع) را تبیین خواهد نمود.
اکبری اظهار داشت: ویژه برنامه ی «همصدا با بهار» به تهیه کنندگی کوروش دهخدانیا به مدت 225 دقیقه هنگام تحویل سال از رادیو قزوین پخش می شود.
1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها