دبیر مجمع بسیج شهرستان خلیل آباد مطرح کرد:

اتحاد مسئولان و سرمایه داران و توجه به توان داخلی تنها راه مبارزه با تحریم‌ها

دبیر مجمع بسیج شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه امروزه بحران اقتصادی در غرب و آمریکا بی سابقه است، گفت: دشمن در زمستان سال ۹۰ تحریم را شروع کرد و تنها راه مبارزه با آن اتحاد مسئولان و سرمایه داران و توجه به توان داخلی است.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۸۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، سید مهدی حسینی، ظهر امروز در نشست مجمع بسیج شهرستان خلیل آباد که در سالن اجتماعات سپاه خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: تحقق جامعه اسلامی یکی از مطالبات اصلی حضرت آقا در دهه چهارم انقلاب و دهه پیشرفت و عدالت است.

وی حرکت پرشتاب عقبه جامعه اسلامی را از جمله مطالبات مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد و شکل گیری انقلاب و نظام اسلامی، حرکت جامعه و حکومت اسلامی و استمرار تمدن اسلامی مراحل تحقق جامعه اسلامی است و بسیج نیز در این مراحل نقش بی بدیلی دارد.

تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز به صورت تخصصی در بسیج از تاکیدات رهبری است

دبیر مجمع بسیج خلیل آباد با بیان اینکه اگر ۳ تاریخ ۲۲ بهمن ۵۷، ۵ آذر ۵۸ و ۳۱ شهریور ۵۹ را کنار یکدیگر قرار دهیم، عمق تفکر امام راحل و ایمان به بسیج متبلور می‌شود، تصریح کرد: بنا به ضرورت در ابتدای انقلاب بسیج محلات شکل گرفت در جهت تخصصی شدن امور و ضروریت‌های زمان، بسیج اقشار تشکیل شد.

وی با تاکید بر اینکه تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز به صورت تخصصی در بسیج نیز از تاکیدات مقام معظم رهبری است، اذعان کرد: مشورت نیز یکی از مبانی تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز است که اهمیت آن در قرآن و دیدگاه معصومین و امام و رهبری بیان شده است.

مجامع بسیج یک مجلس شورای اسلامی کوچک محسوب می‌شود

حسینی همچنین در ادامه آسیب شناسی، فرصت شناسی و پیدا کردن راهکار را از ضرورت‌های ایجاد هیئت‌های اندیشه ورز دانست و عنوان کرد: جمع اندیشی و بهره گیری از نیرو‌های دغدغه دار و متفکر نیز از جمله ویژگی‌های هیئت‌های اندیشه ورز است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل مجامع بسیج در سراسر کشور از سال ۹۰ نیز توجه سازمان بسیج به ایجاد هیئت‌های اندیشه ورز را می‌رساند، تشریح کرد: مجامع بسیج یک مجلس شورای اسلامی کوچک محسوب می‌شود که می‌تواند کمک دست مسئولان و دولتمردان در شهرستان باشد تا به آن‌ها کمک کند و با مدیریت جهادی همه با هم طعم شیرین جامعه اسلامی را بچشند.

تحقق فرمایشات بر زمین مانده رهبری هدف نهایی مجامع بسیج است

این مقام مسئول ضمن تاکید بر ایجاد یکپارچگی و انسجام در بین مسئولان نظام، بیان کرد: در حقیقت در مجامع بسیج تصمیم گیری و تصمیم سازی با استفاده از توان خوب و بالقوه صاحب نظران و فرهیختگان شهرستان انجام می‌شود.

وی ایجاد تلنگر و مدیریت جهادی و روحیه بسیجی در مدیران و تصمیم گیران نظام در شهرستان بدون دخالت مستقیم نیز از مهمترین و اصلی‌ترین اهداف مجامع بسیج دانست و تاکید کرد: تحقق فرمایشات بر زمین مانده مقام معظم رهبری و تربیت کادر خدمتی در تراز انقلاب اسلامی نیز هدف نهایی مجامع بسیج است.

بحران اقتصادی در غرب و آمریکا بی سابقه است

حسینی با بیان اینکه شعار اقتصادی مقام مظعم رهبری در چند سال اخیر چقدر توجه شده است، ابراز کرد: در بحث تحریم‌ها و محاصره اقتصادی برخی گفتند در شرایط شعب ابی طالب قرار داریم و مقام معظم رهبری فرمودند که برخی آمریکا را الگو قرار داده اند در حالی که امروزه بحران اقتصادی در غرب و آمریکا بی سابقه است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در زمستان سال ۹۰ تحریم را شروع کرد و تنها راه مبارزه با آن اتحاد مسئولان و سرمایه داران و توجه به توان داخلی است، افزود: این اتحاد جز با ایجاد یک سند حداقل ۱۰ ساله برای شهرستان محقق نمی‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها