خبرهای داغ:

جشن میلاد حضرت زهرا (س) در شهر اقبالیه برگزار شد

به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، جشن میلاد حضرت زهرا س با حضور پر شور بانوان شهر اقبالیه در مصلای امام خمینی ره برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۷۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش بسیج در قزوین، به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، جشن میلاد حضرت زهرا س با حضور پر شور بانوان شهر اقبالیه در مصلای امام خمینی ره برگزار شد.

حجت الاسلام اسدالله رضوانی در این مراسم با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) اظهار داشت: لازمه هر انسانی در تمامی زمینه های زندگی الگو داشته باشد، الگویی بی نقص که همه او را تحسین کرده باشند و به همین جهت انسان برای رسیدن به کمال احتیاج به الگو دارد.

رضوانی با اشاره به احادیثی از ائمه معصومین عنوان کرد: امامان معصوم فرموده اند که ما حجت خدا هستیم برای مردم ولی جده ما حضرت زهرا برای ما الگو است و امام زمان عج نیز میفرمایند دختر رسول خدا برای من الگو و نمونه است.

این کارشناس مذهبی افزود: در روایتی داریم که پیامبر از حضرت علی علیه السلام درباره حضرت زهرا پرسیدند که همسرت را چگونه یافتی و حضرت علی علیه‌السلام فرمود بهترین یار برای اطاعت خداوند بود.

وی ابراز کرد: خداوند بین زن و شوهر مودت و دوستی قرار داده اما شیطان جن و انس به روش های مختلف میخواهند که این الفت و دوستی را از بین برود که میتوان از این عوامل به فضای مجازی و ماهواره اشاره کرد.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: حرمت قائل شدن برای همسر، دلسوزی داشتن نسبت به همسر، اهمیت دادن به علایق همسر، خوش اخلاقی در خانه، تقدیر و تشکر از همسر، صبور بودن در مقابل ضعف های همسر، تغافل نسبت به همسر و شاداب و پرانرژی بودن در خانه از عواملی است که باعث ایجاد عشق و علاقه می شود.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها