۱۰۶ طرح عمرانی در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد

۱۰۶ طرح عمرانی سپاه امام رضا(ع) امروز با حضور سردار سلامی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۷۶۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار حسین سلامی در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌های عمرانی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از موضوعاتی که همواره در دستور کار مقام معظم رهبری بوده و ایشان در این زمینه سفارشات اکید و عمیق داشتند بحث محرومیت زدایی و زدودن غبار فقر از چهره جامعه است.

وی ادامه داد: محرومیت‌زدایی و مبارزه با فقر همانند مبارزه با دشمن در دستور کار سپاه است که برای تحقق این مهم ساختار‌ها و اعتبارات لازم در نظر گرفته شده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران اظهار کرد: تلاش سپاه برای مبارزه و چیرگی بر فقر جدی است و در آینده نزدیک در مساله فقر و محرومیت، بیکاری، معضلات اجتماعی مثل اعتیاد و حتی برخی تخلفات که ریشه در همین نابسامانی دارد ورود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه به تنهایی قادر به رفع محرومیت کامل از جامعه نیست و تحقق این امر همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های دیگر را نیز می‎طلبد.

در ادامه سردار سید ضیاء الدین حزنی؛ دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: مهم‌ترین ماموریت سپاه در کنار همه ماموریت‌هایی که در دستور کار دارد بحث ایجاد امنیت و دفاع از نظام اسلامی است.

وی بیان داشت: در بحث عمرانی سپاه استان خراسان رضوی و قرارگاه ثامن اقدامات بسیار خوبی انجام داده است که قابل تقدیر می‌باشد.

در پایان سرهنگ پاسدار روحانی؛ مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی از افتتاح ۱۰۶ طرح عمرانی که امروز به بهره‌برداری رسید خبر داد و افزود: این طرح‌ها شامل ۷۱ واحد مسکونی برای معسرین، ۱۶ مسجد، ۱۴ مدرسه و پنج خانه عالم است که با هزینه ۱۰ میلیارد ریال در حاشیه شهر مشهد به بهره برداری رسید.

وی همچنین به توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، ۳۵۰ سری جهیزیه و پنج هزار سری پوشاک شامل کفش، چادر، مانتو، شلوار و کاپشن در مرکز توزیع رایگان پوشاک به ارزش ۲۰ میلیار ریال برای نیازمندان در مناطق محروم حاشیه اشاره کرد.

روحانی با اشاره به استقبال سردار سلامی از طرح توزیع رایگان پوشاک گفت: با ارائه اعتبار قرار است ۵ هزار سری پوشاک نیز به این مرکز اضافه شود.

وی در پایان گفت: این مرکز عیدانه فاطمی از امروز به مدت ۱۰ روز دایر است و نیازمندان با ارائه بن می‌توانند موارد مذکور را دریافت نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها