رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خبر داد

برپایی نمایشگاه عکس«تشییع شهدای گمنام ملایر و اسلامشهر آق گل» در ملایر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برپایی نمایشگاهی از عکس«تشییع شهدای گمنام ملایر و اسلامشهر آق گل در سال94» در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۸۶۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

برپایی نمایشگاهی از عکس«تشییع شهدای گمنام ملایر و اسلامشهر آق گل» در ملایرغلامرضا جمالی‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا، نمایشگاهی ازعکس«تشییع شهدای گمنام ملایر و اسلامشهر آق گل در سال94» با حضور امام جمعه ملایر و جمعی از مسئولین ادارات در محل گالری هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برپا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: در این نمایشگاه، عکس‌هایی هنری از صحنه‌های زیبای مراسم با شکوه استقبال و تشییع شهدای گمنام ملایر و اسلامشهر آق‌گل که توسط هنرمندان ملایری به تصویر در آمده، به منظور نشان دادن ارزش های دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: از آنجا که رزمندگان اسلام با نثار خون خود و حتی بدون نام و نشان به قله رفیع شهادت رسیدند، برگزاری این نمایشگاه می‌تواند ادای دینی به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باشد.

جمالی‌زاده ابراز داشت: امیدواریم حرکت‌های ارزشی هنرمندان، موجب تعالی هنر شهرستان شود و هشهریان نیز از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند همه روزه از 17 تا 24 اسفند، صبح‌ها از ساعت 8 الی 14 از آثار به نمایش درآمده در مجتمع فرهنگی و هنری واقع در میدان قائم(عج) بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات