امام جمعه باخرز در خطبه‌های نماز جمعه تاکید کرد:

برخورد قاطع با مجریان سند ۲۰۳۰

امام جمعه شهرستان باخرز بیان داشت: رهبر انقلاب اجرای ۲۰۳۰ را خلاف و قانون و شرع می‌دانند و با صراحت دستور دادند با متخلفانی که گوشه و کنار بند‌های سند ۲۰۳۰ را اجرا می‌کنند، برخورد شود..
کد خبر: ۸۹۹۸۰۲۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی امجدی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع امام علی علیه السلام برگزار شد، با سفارش به تقوای الهی و دوری از گناهان و تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: از مهمترین شاخصه‌های ممتاز شخصیت بی‌نظیر حضرت زهرا (س)، ویژگی و مشخصه امت سازی است.
 
وی ادامه داد: جایگاه یک مادر جایگاه تربیت یک امت است و اگر یک جامعه در دامان مادری همانند ایشان رشد کنند افرادی مانند امام حسین (ع) و زینب کبری (س) تربیت می‌شوند و دین و جامعه اسلامی خواهد شد.
 
امجدی‌زاده افزود: امروز دشمن به جایگاه و اهمیت نقش مادر در جامعه اسلامی پی برده و هدف و نوک پیکان خود را به سمت ما در آن جامعه نشانه رفته است تا جایگاه مادر را مخدوش کنند.
 
وی ابراز داشت: دشمن از تمام ابزار و امکانات خود برای تضعیف نقش مادر و از بین بردن این جایگاه مهم در جامعه اسلامی استفاده می‌کنند و نمونه آن را می‌توان در همین جشنی که چند روز قبل برج میلاد توسط شهرداری تهران برگزار شده بود، دید. متاسفانه عده‌ای از مسئولین به اسم جشن ولادت فاطمه زهرا (س)، حرمت‌ها را زیر پا گذاشتند و مراسم رقص به پا کردند تا شهر و جایگاه مادری را پایین بیاورند.
 
خطیب جمعه باخرز با اشاره به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به کشورمان اظهار داشت: موضع عزتمندانه مسئولین، وزیر امور خارجه و دبیر شورای عالی امنیت ملی در برابر وزیر خارجه فرانسه قابل تقدیر است. تمام هدف وی از سفر به تهران القای طرح مذاکره برای محدودسازی توان موشکی جمهوری اسلامی ایران بود که موضع مقتدرانه دبیر شورای عالی امنیت ملی و وزیر امور خارجه کشورمان موجب شد تا او دست از پا درازتر از کشور خارج شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین امجدی زاده به سخنان مقام معظم رهبری در مورد تخلف در بعضی جا‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: توقع ما از مسئولین این است که جلوی کار‌های خلاف را بگیرند. رهبر انقلاب اجرای ۲۰۳۰ را خلاف و قانون و شرع می‌دانند و با صراحت دستور دادند با متخلفانی که گوشه و کنار بند‌های سند ۲۰۳۰ را اجرا می‌کنند، برخورد شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها