خبرهای داغ:
در گرامیداشت روز مادر

تجلیل بانوان بسیجی پایگاه اسوه عفاف از مادران سرای سالمندان شاهرود+ تصاویر

در گرامیداشت روز مادر، بسبجیاب پایگاه اسوه عفاف حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود با حضور در سرای سالمندان از مادران این سرزمین تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۹۹۸۹۸۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرای سالمندان شاهرود با قدمت طولانی و تعداد 45 سالمند خانوم بهانه ای برای عزیمت 20 نفر از آرایشگران بسیجی پایگاه اسوه عفاف حوزه بسیج اصناف به همراه فرمانده و ریسس اتحادیه شد تا با اهدای گل وشیرینی و هدایایی مناسب سالمندان عزیز روز مادر و ولادت حضرت زهرا را جشن بگیرند.
در این برنامه بسیجیان نیکوکار و نوع دوست مانند سال قبل که به این مکان رفته و سر و صورت مادران سرزمینمان را به رایگان نظافت و پیرایش کردند، امسال نیز فرمانده پایگاه بعد از هماهنگیهای لازم با ریاست خانه سالمندان به اتفاق دوستان با ذوق به انجام کار خیر وخداپسندانه پرداختند.
چه روزی و چه ساعاتی که همکاران ما با چشمانی اشکبار قصه زندگی این عزیزان را مرور کردندو چه بسا آدمها قصه هایشان باهم فرق دارد که برای درک این قضیه باید به آن سرا سر زد، در محیطی آرام و ساکت ولی گهگاهی صداهای ناهنجار به گوش میرسد از درد ومِحنتی که این عزیزان در وجودشان موج میزند.
درد غربت، درد بیکسی، درد بی حوصلگی و سکوت، درد تنهایی و انتظار مرگ؛ روح ودلمان را به آتش میکشید.
افراد به سالن مخصوص پیرایش آورده میشدند و دوستان بعد از آماده شدن هرکس سراغ سالمندی رفته وو ب محبت و نوازش وو دلجوی شروع بکار کردند...
در حین انجام کار صحبتهایی میکردند که همه خاطره شد، دوستی میگفت سالمند زیر دست من فقط به عروسی ولباس عروس پوشیدن فکر میکردمو سخن میگفت، دوست دیگری که سالمند زیر دستش که معلوم شد از آشنایانش میباشد با گریه واشک، خاطرات گذشته اش را مرور کرد و درد و دل کرد، و در این میان دوستانی بودند که از هنگام ورود به آن مکان از غصه دل شان بدرد آمد و تاب و توان کار را از دست داده و تا آخرین لحظات اشک میریختند و برای دل های همه دعا کردند.
ریئس بخش زنان خانه سالمندان خانم عرب احمدی از حضور بسیجیان در این سرا کمال خرسندی و قدردانی و تشکر کرده و بیان داست: هر ساله برای نظافت سرو صورت این مادران مشکل داشتیم وخدا خیرتان بدهد که با این اقدام فرهنگی ومعنوی وزیبا ما را یاری کرند.
وی به پاس این کار بسیجیان لوح تقدیری به پایگاه اسوه عفاف تقدیم و قول همکاری و همیاری رایگان برای خدمات داخل منزل برای کسانی که مشکل مالی دارند و نمیتوانند سالمندان خود را به سرای سالمندان بیاورند دادند.
وودر پایان لوح تقدیر دیگری از طرف ریئس اتحادیه خانم خانی به فرمانده پایگاه اسوه عفاف خانم باقری اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها