خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی؛

شهید سراینده واژه شجاعت است/شهدا قهرمانان ایران اسلامی هستند

فرمانده سپاه ناحیه میامی طی پیامی ضمن گرامیداشت روز شهدا و همچنین مجاهدت های رزمندگان ایران اسلامی در دوران انقلاب، گفت: شهید سراینده واژه شجاعت است.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۴۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرنگاربسیج از میامی،سرهنگ غلامرضا فلاحتی در پیامی به مناسبت روز شهید ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان شهرستان میامی، نوشت: شهدا به عنوان قهرمانان اصلی این مرز و بوم، همان نام آورانی هستند که گاه در اوج بی‌نامی در آسمان‌ها مشهورتر از زمین‌اند. در این مجال ضمن گرامیداشت روز شهدا بار دیگر به یاد می‌آوریم که پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا حق سنگینی بر گردن تک تک ما دارند و باید بدانیم که ادای این حق امری ضروری است.
در بخشی از این پیام می خوانیم: شهید، واژه واژه شجاعت می‌سراید و دیوان اشعار زمان را در فصل آزادگی و استقلال به اتمام می‌رساند و از همین روست که خداوند متعال برای شهید جایگاهی بس والا را تعیین کرده و فرموده است که شهدا "عند ربهم یرزقون" هستند. 22 اسفند که در آستانه بهار طبیعت به نام روز شهدا نام گرفته، بهترین فرصتی است که به یاد آوریم بهار امروز عزت، استقلال و آزادی این ملت با نسیم خوش شهادت در این کشور مستقر شده و توانسته که ریشه‌های بی‌عدالتی و ظلم پذیری را از جای در آورد.
فرمانده سپاه ناحیه میامی همچنین در دیگر بخش این پیام نوشت: سپاه میامی ضمن پاسداشت فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در 22 اسفند، سالروز تأسیس بنیاد شهید و نامگذاری این روز بنام "روز بزرگداشت شهدا" از خداوند بزرگ برای شهیدان عزیزمان علو درجات عالی و برای بازماندگان آن قهرمانان ملی و اسوه‌های صبر و استقامت ملت بزرگ ایران عزت و سربلندی در سایه تبعیت از ولایت را آرزومندیم. و از خداوند متعال عاجزانه درخواست می کنیم که توفیق ادامه راه شهیدان همیشه جاوید را عنایت فرموده و عاقبت مان را ختم به خیر و شهادت در راهش قرار دهد

ارسال نظرات
پر بیننده ها