خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

478 واحد تولیدی در استان قزوین از تسهیلات رونق تولید بهره‌مند شده اند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: 384 فقره تسهیلات به مبلغ سه هزار و 835 میلیارد ریال هم به صورت پرداخت مستقیم در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۹۹۹۶۸۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، علی پرزحمت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به ریاست منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، مدیران بانک‌ها و دیگر اعضا در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان بیان کرد: تاکنون 478 واحد تولیدی در استان از محل تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۳ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریال تسهیلات أخذ کرده است.
وی گفت: تاکنون 384 فقره تسهیلات به مبلغ سه هزار و 835 میلیارد ریال هم به صورت پرداخت مستقیم در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی پرداخت شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: طی هفته گذشته تعداد 21 فقره تسهیلات به مبلغ 380 میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل استان در بخش رونق تولید پرداخت شد.
پرزحمت در ادامه از ثبت‌نام 216 فقره درخواست تسهیلات در بخش بازسازی و نوسازی در صنعت و کشاورزی خبر داد و گفت: در استان تاکنون سه فقره به مبلغ 58 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
این مسؤول همچنین از کسب رتبه نخست استان قزوین در بخش نظارت در کشور خبر داد و گفت: تاکنون 78 فرم نظارت توسط شهرستان‌های استان تکمیل شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین مطرح کرد: تاکنون در مجموع تعداد 909 فقره تسهیلات در دو بخش صنعت و کشاورزی به مبلغ 773 میلیارد تومان در رونق تولید، پرداخت مستقیم و انتقالی از سال 95 بوده که در سال جاری پرداخت شده است.
گفتنی است، در پایان مشکلات چهار واحد صنعتی در غالب کارگروه رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی در خصوص رونق تولید اتخاذ شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها