خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

شهدا پهلوانان واقعی هستند

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ شهر قزوین به همراه مدیرکل و معاون تعاون بنیاد استان قزوین با والدین شهدا دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۹۹۷۲۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ شهر قزوین به همراه غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و محمدرضا علی‌اکبربیک معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با والدین شهدا دیدار کردند.
این دیدارها به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا از والدین شهیدان حبیب و فریدون شفیع‌آبادی و شهید امیر خاکعلی صورت گرفت.
در این دیدارها، عابدینی با بیان اینکه شهدا پهلوانان واقعی هستند، گفت: اگر همه پهلوانان جمع شوند خاک پای شهدا نمی‌شوند زیرا آنها جانشان را در راه خدا و اسلام دادند و در نزد پروردگارشان از مقام والایی برخوردارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر قزوین افزود: شهدا با روحیه‌ی ایثارگری و شجاعتی که داشتند از تعلقات دنیوی گذشتند و به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند تا از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب حراست کنند.
این مسوول با بیان اینکه شهدا زنده‌اند و در نزد خداوند روزی می‌خورند، گفت: شهیدان با خداوند معامله کردند به همین دلیل به مقام والایی دست یافتند و یادشان هرگز فراموش نخواهد شد.
در ادامه این دیدارها، حقایق‌پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا گفت: امرز ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان است.
وی مطالبی پیرامون حق پرستاری بیان کرد و گفت: مسوولان بنیاد در ارایه‌ی خدمات به والدین شهدا که صاحبان اصلی نظام هستند از انجام هیچ کاری دریغ نمی‌کنند.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها