سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد گفت: بسیاری از مسئولان پست‌ها و مقام‌های امروز خود را مدیون قطره قطره خون شهدا هستند، ولی حتی در مراسمات یادواره‌ها حضور پیدا نمیکنند که این عمل بزرگترین آفت جامعه است چرا که این عمل‌ها از بین بردن یاد و خاطره شهدا را در پی دارد.
کد خبر: ۸۹۹۹۹۹۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

از بین بردن یادو خاطره شهدا است بزرگترین آفت جامعه

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد در گرامیداشت ۲۲ اسفند روز شهداء گفت: شهدا مظهر هدف و تلاش و تداوم انقلاب اسلامی ایران هستند.

سرهنگ نوری با اشاره به اینکه همه ملت ایران مدیون خون شهداء هستند گفت: امروز تمامی عزت،افتخار،امنیت،اقتدار و پیشرفت به برکت خون شهداست.

وی در ادامه به وظیفه آحاد مردم در مقابل شهدا اشاره کردد و گفت: وظیفه ما در برابر این شهدا این است که در مقابل بدنهای پاره پاره پرستوهای این نظام اسلامی ایران که همان شهدا هستند و به حرمت دستهای قلم شده حضرت عباس گونه شهدا و به حرمت چشم انتظار مادران شهدا که هنوز پسران خود هستند بر می گردد و به حرمت چشم انتظار پدران شهدا که دنبال یوسف گم گشته خود هستند.

نوری افزود: مبادا شهدا را فراموش کنیم، مبادا از شهدا غافل شویم چرا که پرچم مبارک نینوا برافراشته شده در این نظام اسلامی اقتدار، عظمت است و  اگر ایران پیروزی کسب کرده به خاطر شهدای این انقلاب است و اگر نگاه کنید دنیای فعلی دستهای پلید و شیطانی هر روز دارند برنامه ریزی می کنند که یاوران حضرت امام (ره) را از یاد ببرند.

نوری با اشاره به رشادت ها و از جان خود گذشتگی های مدافعان حرم گفت: شهدای انقلاب اسلامی در قالب مدافعان حرم برای حفاظت از اسلام، برای حفاظت از قرآن به درجه رفیع شهادت نایل آمدند اما عده ای معاند نظام با بی انصافی بسیار در خصوص شهدای مدافع حرم از طریق فضای مجازی، از طریق رسانه های وابسته به بیگانه می گویند که آنها مبلغ های آنچنانی می گیرند و می روند.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد افزود: بسیاری از مسئولان پست ها و مقام های امروز خود را مدیون قطره قطره خون شهدا هستند ولی حتی در مراسمات یادواره ها حضور پیدا نمیکنند که این عمل بزرگترین آفت جامعه است چرا که این عمل ها از بین بردن یاد و خاطره شهدا را در پی دارد.

وی ادامه داد: مسئولان نظام و دولت بایستی طبق رهنمودهای رهبری قدم برداند و سعی داشته باشند مسیر آنها همچون مسیر شهدا و طبق وصایای این عزیزان عمل کنند.

ارسال نظرات