خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی خادمین ام ابیها کبودراهنگ خبر داد

احداث دو باب منزل نیازمند به همت گروه جهادی در کبودراهنگ

مسئول گروه جهادی خادمین ام ابیها کبودراهنگ  گفت: به همت جهادگران گروه جهادی خادمین ام ابیها در نوروز 97 دو باب منزل نیازمند در روستاهای محروم کبودراهنگ احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۷۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

احداث دو باب منزل نیازمند در نوروز 97 به همت گروه جهادی در کبودراهنگسجاد حضرتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: گروه جهادی خادمین ‌ام‌ابیها با حضور 30 جهادگر که از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور کبودراهنگ هستند در ایام نوروز به روستاهای قزلجه کوهین و آق تپه کبودراهنگ اعزام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان در نظر داریم در این دو روستا دو باب منزل مسکونی برای نیازمندان بسازیم.

مسئول گروه جهادی خادمین ام ابیها کبودراهنگ اظهار داشت: اعتبار لازم برای ساخت این دو باب منزل توسط کمیته امداد و خیرین و اعضای گروه خادمین ام ابیها تأمین شده است.

وی در خصوص دیگر فعالیت‌های این گروه در ایام نوروز گفت: انجام فعالیت های فرهنگی و برگزاری کلاس های آموزشی و حضور تیم پزشکی در کنار فعالیت های عمرانی از اقدامات جهادگران گروه خادمین ام ابیها در دو روستای قزلجه کوهین و آق تپه خواهد بود.

حضرتی با بیان اینکه اردوی جهادی خود را در نوروز 97 به مدت 10 روز برگزار خواهند کرد، بیان داشت: تعطیلات ایام عید بهترین فرصت برای تفریح و خوشگذرانی و مسافرت است، اما انگیزه جهادگران برای خدمات رسانی به محرومین آنها را به مناطق محروم می کشاند تا برای رفع محرومیت این مناطق فعالیت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات