خبرهای داغ:
زائر راهیان نور در گفت و گو با خبرنگار بسیج در فکه گفت: کانال کمیل بوی غربت علی (ع) را در کوفه در اذهان تداعی می کند.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۱۰
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴

سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در فکه گفت: کانال کمیل انسان را به خدا نزدیک می کند و غربت علی (ع)در کوفه را در اذهان تداعی می کند.
وی در ادامه اظهار داشت:ما به عنوان نسل جوان جنگ را ندیدیم و رشادت های جوانان این مرزو بوم را به درستی به ما منتقل نکردند و کم کاری هایی صورت گرفته است.
زائر راهیان نور افزود: نسل امروز ما تشنه عدالت و شهادت بوده و اینگونه نیست که برخی برای سیاه نمایی و عقده گشایی بتوانند از رشد جوانانی همانند ابراهیم هادی جلوگیری کنند.
سلیمانی ضمن انقلابی دانستن همه ملت ایران تصریح کرد: هرگاه طبل جنگ زده شد مرد و نامرد از هم تشخیص داده می شود که در ۸ سال دفاع مقدس و دفاع از حرم جوانان انقلابی ایران نشان دادند که مرد تر از تمام مردان دنیا هستند
وی ضمن قدر دانی از دست اندرکاران راهیان نور گفت: من معتقدم کاروان راهیان نور روزی به کاروان اربعین وصل خواهد شد و عظیم ترین حرکت جهاد و شهادت را در دنیا و منطقه رقم خواهد زد .
سلیمانی در پایان تصریح کرد: ایران تا زمانیکه پایبند به مکتب عاشورا باشدو پرچم سرخ حسین را برافراشته نگه دارد ملتی سربلند و عزتمند باقی خواهد ماند و با هوشیاری و بصیرت افزایی در حفظ دستاوردهای انقلاب و مکتب عاشورا باید بکوشیم.

1002/ت20/ب23

ارسال نظرات
پر بیننده ها