خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود

توجه به کالای ایرانی توطئه اقتصادی دشمن را خنثی می‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: توجه به کالای ایرانی توطئه اقتصادی دشمن را خنثی می‌کند و مسؤولان باید شعار سال را جدی بگیرند.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۷۶
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
حمید دامغانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، با تبریک سال نو و اشاره به شعار رهبر انقلاب در حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب در چند سال اخیر با اشاره به تمرکز دشمن روی تحریم‌ها و اقتصاد کشور که پاشنه آشیل ماست، مسؤولان و مردم را به سمت حمایت از اقتصاد ملی بدون نفت ترغیب و تشویق فرمود: ه‌اند.
وی افزود: رهبری با رصد دقیق راهبرد دشمنان نظام اسلامی به همه آحاد جامعه تأکید فرمودند که به اقتصاد داخلی و تولید ملی توجه کنند و راه‌های آن را نیز ارائه کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: توجه به صرفه‌جویی، تولید داخلی، اقتصاد مقاومتی، نیروی انسانی و منابع فراوان ملی تأکیدات رهبری در چند سال اخیر بوده که همه در راهبرد کلان نظام برای مقابله با تهدیدات دشمنان مطرح است.
دامغانی با بیان اینکه رویکرد رهبری امسال توجه دادن مردم به خرید کالای ملی است، گفت: رهبری همه آحاد مردم را فراخواندند و مخاطب قرار دادند تا کالای ملی خریداری کنند و این تقویت استحکامات ملی برابر تهدیدات اقتصادی دشمنان است که متأسفانه برخی مسؤولان داخلی نیز بدان دامن می‌زنند.
وی تأکید کرد: خرید کالای ایرانی یعنی حفظ عزت و اقتدار ملی نظام اسلامی و اهمیت دادن به کار و کارگر ایرانی و این پیام به معنای توجه به اقتصاد مقاومتی در مقاومت اقتصاد غربی و از هم پاشیده شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: اگر به سخنان رهبر انقلاب توجه کنیم، نظام اسلامی به تمدن بزرگ اسلامی نزدیک می‌شود و از این پیچ تاریخی به سلامت عبور خواهد کرد.
دامغانی بیان داشت: دشمنان نظام تمام تلاش خود را برای جلوگیری از انتشار انقلاب در جهان به کار بسته‌اند و امید آن‌ها اقتصاد و قرار دادن مردم مقابل نظام با حربه اقتصادی و معیشتی است.
وی تصریح کرد: مردم باید هوشیار باشند و مانند گذشته خود وارد کارزار عمل شده و سبب اقتدار و عزت ایران و اسلام شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها