خبرهای داغ:
رئیس بسیج رسانه شهرستان‌های شاهرود و میامی

فرهنگ‌سازی رسانه‌ها در باب خرید کالای ایرانی جدی گرفته شود

رئیس بسیج رسانه شهرستان‌های شاهرود و میامی گفت: فرهنگ‌سازی رسانه‌ها در باب خرید کالای ایرانی بسیار مهم است و باید جدی گرفته شود.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۰۳
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
علی عامری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، با تبریک ایام سال نو و آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای ملت ایران، با اشاره به شعار سال که رهبر انقلاب در باب حمایت از کالای ایرانی بر آن تأکید کردند، اظهار کرد: در تحقق شعار سال روی سخن رهبری، ملت بزرگ ایران از همه اقشار و طبقات است و این بدان معناست که در تحقق این شعار مردم بیش از مسؤولان اثرگذار هستند.
وی افزود: تحقق حمایت از کالای ایرانی با خرید آن توسط آحاد مردم محقق می‌شود و این حمایت همه‌جانبه‌ای را از سوی مردم می‌طلبد که باید این مهم با فرهنگ‌سازی محقق شود.
این کارشناس رسانه خاطرنشان کرد: اولین قدم در راه فرهنگ‌سازی، توجه رسانه‌ها به این مهم است و همه باید در جهت حمایت از کالای ایرانی تلاش کنند و این باید عینی و عملی باشد؛ نه اینکه رسانه ملی حرف کالای ایرانی را بزند؛ اما خود در جهت تبلیغ کالای خارجی تلاش کند چراکه نیاز به پول برای برنامه‌سازی دارد.
وی ادامه داد: اگر رسانه در قدر و فعل در جهت حمایت از کالای ایرانی گام بردارند و این تضاد از بین برود، مردم نیز گرایش به تولید ملی خواهند کرد؛ چراکه امروز در جامعه تبلیغ یکی از ابزار مهم برای القا است.
رئیس بسیج رسانه شهرستان‌های شاهرود و میامی با تأکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم استفاده کرد، گفت: آگاهی‌بخشی به جامعه در خصوص تولیدات ملی و مزیت‌های کالای ایرانی می‌تواند در جهت ترغیب جامعه مهم باشد.
وی با بیان اینکه رهبری انقلاب در سخنان خود مزیت‌های خرید کالای ملی را بیان فرمودند، افزود: تقویت عزت و اقتدار ملی، حمایت از اقتصاد ملی و کارگر ایرانی و سرمایه‌ها و منابع انسانی از مزیت‌های استفاده از کالای ملی است و باید تولیدکنندگان ما نیز در ارتقای کیفیت و کمیت کالای خود کوشا باشند.
عامری با بیان اینکه باید همه تلاش کنیم تا سخنان رهبری محقق شود، عنوان کرد: شعار‌های سال رهبری راهبرد اساسی کشور برابر توطئه‌های دشمنان است و رسانه‌ها به‌عنوان بازوان قدرتمند در فضای اثرگذار رسانه‌ای جهان باید به رسالت خود درست عمل کنند و در این جهت به کمک آیند و تحقق‌بخش این گفتمان اساسی باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها