خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

حمایت از کالای ایرانی به معنای حمایت از تحقق تمدن اسلامی است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: حمایت از کالای ایرانی در حقیقت حمایت از تحقق تمدن اسلامی و شکست توطئه‌های دشمنان به دست مردم است.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۲۵
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
حجت‌الاسلام سیدجواد میرشفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، با تبریک سال نو و ایام رجب‌المرجب، با بیان اینکه دشمن در چهار دهه از عمر انقلاب همیشه در حال توطئه علیه حکومت اسلامی بوده و لحظه‌ای در این مسیر غفلت نکرده است، اظهار داشت: دشمنان نظام در دهه‌های اخیر با تغییر روش به جنگ نرم و تغییر فرهنگ و سبک زندگی ملت بزرگ ایران روی آورده‌اند.
وی افزود: با توجه به این توطئه‌ها، رهبر فرزانه و بصیر انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته شعار‌هایی را برای سال‌ها انتخاب کرده‌اند که به‌عنوان راهبرد اساسی برای مردم و مسؤولان کشور مطرح است.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: رهبری در سال‌های اخیر تمرکز خود را در مسأله اقتصاد و معیشت و سبک زندگی اجتماعی مردم در شعار‌های سال قرار داده‌اند؛ چراکه دشمن تمرکز خود را در این زمینه قرار داده است و ما در جنگ نرم رد پای این موضوع را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای مشاهده می‌کنیم.
میرشفیعی تصریح کرد: رهبری با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، راهبردی اساسی مقابل توطئه دشمنان ایجاد کردند و همگان را بدان جهت سوق دادند؛ اما برخی از مسؤولان بی‌توجه به آن در مسیر خود حرکت کرده و مردم نیز با توجه به مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستند، زیاد بدان توجه نکردند که البته باید این نکته را هم گفت که مردم حامی اصلی انقلاب و ولایت و نظام هستند.
وی گفت: رهبری امسال تمرکز را بر حمایت از کالای ایرانی قرار داده‌اند؛ چراکه یکی از پایه‌های اقتصادی مقاومتی، تولید ملی و حمایت از آن در جهت مقابله با تهدیدات دشمنان در جنگ اقتصادی است.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود اضافه کرد: حمایت از تولید ملی سبب می‌شود تا اقتصاد ملی قوام یابد و بیگانگان به چپاول اموال ملی این سرزمین کمتر دست بزنند و به اهداف خود در نفوذ اقتصادی نرسند و قانون نفی سبیل که در قرآن آمده، اینجا عینیت می‌یابد.
میرشفیعی با بیان اینکه باید همه مردم و مسؤولان این راهبرد اساسی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: برای تحقق اهداف بلندمدت نظام اسلامی یکی از نکات مهم اقتصاد اسلامی در قالب اقتصاد مقاومتی و یکی از پایه‌های آن تولید ملی و حمایت از آن است که باید بخریم، فرهنگ تبدیل شود و نقش مردم اینجا مهم و اساسی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها