خبرهای داغ:
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهرود

حمایت از کالای ایرانی یک معروف بزرگ است

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهرود گفت: حمایت از کالای ایرانی یک معروف بزرگ است
کد خبر: ۹۰۰۱۸۵۱
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، با تبریک سال نو و ایام ماه رجب و ولادت حضرت علی (ع)، با اشاره به شعار رهبر انقلاب اسلامی در حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: رهبر انقلاب در پیام نوروزی خود مسأله اصلی کشور در سال جدید را اقتصاد و معیشت مردمی عنوان کردند و این چیزی است که دشمن در سال ۹۶ می‌خواست با ایجاد اغتشاشات دی‌ماه از آن به نفع خود بهره‌برداری کند و با بصیرت مردم ناکام ماند.
وی افزود: رهبر انقلاب بر تولید ملی در سال‌های اخیر تأکید داشتند و در ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز یکی از ارکان مهم، این موضوع است؛ چراکه با توجه به بیان رهبری بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، اشتغال بوده و این امر با سرمایه‌گذاری و آسیب‌های اجتماعی به میزان زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.
امام جمعه شاهرود تصریح کرد: کالای ملی باید مورد حمایت قرار گیرد و برای همین هم رهبری انقلاب در اولین گام امسال را «حمایت از کالای ایرانی» نام نهادند و تأکید فرمودند «این فقط مربوط به مسؤولان نیست؛ آحاد ملت همه می‌توانند در این زمینه کمک بکنند و به معنای واقعی کلمه وارد میدان بشوند».
وی با بیان اینکه تشویق مردم به سمت خرید کالای ایرانی یک امر به معروف بزرگ است، گفت: باید مردم را به معروفات دعوت و از منکرات نهی کنیم و امروز بزرگ‌ترین معروف حمایت از کالای ایرانی و نفی کالای خارجی است تا اقتصاد کشور رونق داشته باشد و مقاومت و عزت و اقتدار ملی در جنگ اقتصادی محقق شود.
امینی افزود: خرید کالای داخلی یعنی حمایت از سرمایه و تولید ملی و اعتلا و اقتدار کشور در عرصه اقتصادی و باید همه مردم به این سمت حرکت کنند و مسؤولان نیز در این راستا در قول و فعل عمل کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها