خبرهای داغ:

یکی از آن سه نفر

تصویر سه تن از رزمندگان کربلای 4 که مدتها به عنوان شهید شناخته می شدند پس از رمز گشایی از این تصویر مشخص شد که هر سه نفر از این رزمندگان زنده و اهل قزوین می باشند.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۱۱
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

عزیزالله فرجی زاده همان رزمنده ای که سالهای تصویر تو را به عنوان شهدای غواص قبل از شهادت جاودانه شده بودند.سال گذشته تصویر بزرگواران را در پروفایل تلگرامم بار گذاری کردم که تماسی از طرف ذوالقدر با بنده گرفته شد و گفت:این تصویر که روی پروفایلتان هست زنده است و از بستگان ما می باشد. برایم جالب بود و پس از پیگیری از سایر افراد هم مطلع شدم پس از یک سال در نماز جمعه وی را زیادت کردم لذا گفت و گویی خبرنگار بسیج با وی انجام داده که از نظر می گذرد.


بسیج: ماجرای آن تصویر را برای مخاطبین بیان بفرمایید:
پس از اینکه در عملیات کربلای ۴ اسیر شدیم ما را به بصره قدیم منتقل کردند و صدام برای تضعیف روحیه ایرانیان بیش از ۶۰خبرنگار انگلیسی را دعوت کرده بود و با عکس و فیلم برداری در حال تهیه خبر بودند که این تصویر را ابتدا خبرنگار یک مجله انگلیسی گرفتند و پس از انتشار بر روی جلد مجله در ایران و سایر دنیا منتشر گردیدو همین تصویر به دست صلیب سرخ و سایر نهادها رسید تا اینکه پس از سالها مقاومت آزاد شدیم.


بسیج: آیا دوست دارید که آن روز ها را تجربه کنید؟
بله! واقعا دوست دارم آن روزها را تجربه کنم.روزهایی. که به دنیا تعلق نداشتیم و همه قصد پرواز داشتند تا بهترین رقص خون را در برابر ملائک تجربه کنند. روزهای بی قراری که هرکس لیاقت داشت به قافله نور رسید و ما جامانده ها در حسرت آن روزها می سوزیم و می سازیم.


بسیج: آیا تاکنون آرزوی شهادت کرده اید؟
شهادت آرزوی ما بچه های جنگ است. با اشاره امام سر می دادیم و در حال هم گوش به فرمان رهبر تا پای جان ایستاده ایم،هنر شیعه مبارزه با متجاوزبوده و با دفاع مشروع در طول تاریخ ماندگار شده است.


بسیج: چه شباهت هایی بین دفاع مقدس و واقعه عاشورا هست؟
عاشورا زمانی رخ داد که امت درخواب بودو در میان امت اسلامی برای امام معصوم ۷۲نفر تا پای جان ایستادند اما در انقلاب ایران با همان قوم کوفه برای دفاع از امامت تمام ملت بپا خواست و هرگز امام خود را رها نکردند و با سربند های یا حسین هزاران کربلا را رقم زدند.درب شهادت تا قیامت به روی برگزیدگان باز بوده و بچه های جنگ تا لحظه آخر به دنبال این راه هستند.

بسیج: انقلاب را فدای بازیهای سیاسی نکنیم
دولت و مجلس و سایر قوا به توصیه های رهبر گوش کنند و نگذارند بیگانگان خود را دلسوز مردم معرفی کنند تمام این کشورها مانند انگلیس و آمریکا در دوران خون و حماسه بر جسد جوانان این مملکت تاختند و حالا با دلسوزی بیجا می خواهند ما را تضعیف کنند تا دوباره سناریو قتل و غارت را همانند سوریه و عراق تکرار کنند.

1002/ت30/ب39

ارسال نظرات
پر بیننده ها