خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج):

مناطق عملیاتی انسان را به خدا نزدیک می کند

حجت الاسلام علی معبودی تصریح کرد: یکی از بهترین اثرات راهیان نور بر قلب انسانها این است که انسان را به خدا نزدیک می کند و قلب انسان را از زنگار دنیا پاک می کند.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۸۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در اختتامیه راهیان نور شهرستان های تاکستان و بوئین زهرا در منطقه عملیاتی خرمشهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: یکی از بهترین اثرات راهیان نور بر قلب انسانها این است که انسان را به خدا نزدیک می کند و قلب انسان را از زنگار دنیا پاک می کند.
وی در ادامه اظهار داشت: وقتی شما به مناطق عملیاتی پا می گذارید در اصل شهدا شما را دعوت کردند تا سال را با شهدا شروع کنیم همه ما گمشده دنیا هستیم و به دنبال خودمان می گردیم.
حجت الاسلام علی معبودی تصریح کرد: آثار جنگ از بین رفته است و باید یکی از شهر ها را به عنوان نماد مظلومیت ایران برای انتقال به نسل های بعدی نگه می داشتند و ساکنین را به جایی دیگر منتقل و اسکان می دادند تا زائرین و نسل های آینده بهتر فجایع تجاوز به ایران را درک کنند.
وی با اشاره به شخصیت بی نظیر چمران گفت:شهید چمران با اینکه دکتری فیزیک هسته ای را در آمریکا با معدل بالا قبول شد هرگز دنیا را قبول نکرد زیرا دل در گرو خدا داشت و عاشق امام مستضعفان بود دفاع مقدس مردان بزرگی همانند بابایی ها و همت و چمران به جامعه عرضه داشت تا امروز سرمشق جوانان ایران انقلابی در همه عرصه ها باشند.
معبودی در پایان ضمن بزرگ داشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه جوانان در عرصه های مختلف جهاد و شهادت با الگو برداری از شهدا و فرهنگ دفاع مقدس حماسه های جاودانی را خلق کردند و با کار جهادی بن بست ها را پشت سر گذاشتند.

1002/پ30/ب70

ارسال نظرات
پر بیننده ها