خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان همدان خبر داد

پذیرش 7500 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان همدان گفت: از آغاز تعطیلات نوروز تاکنون 7 هزار و 504 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان پذیرش شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۲۲۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

اسکان 7500 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد پورداود با بیان اینکه روز گذشته 5 هزار و 950 نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان اقامت داشتند، اظهار داشت: این تعداد در قالب یک هزار و 653 خانوار در پایگاه‌های اسکان استان پذیرش شدند.

وی با اشاره به اینکه از آغاز تعطیلات نوروز تاکنون 7 هزار و 504 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان پذیرش شدند، افزود: در این مدت 27 هزار و 56 نفر میهمان در مراکز اسکان مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان بیان کرد: در مجموع 57 هزار و 960 نفر روز مسافر در مدارس و مراکز رفاهی آموزش‌ و پرورش استان پذیرش شده‌اند.

وی با تأکید بر ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، عنوان کرد: حضور میهمانان نوروزی از جمله همکاران فرهنگی از نقاط مختلف کشور در این استان چشم‌گیر است.

پورداود با بیان اینکه 19 پایگاه اسکان فرهنگیان در سطح شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان فعال است، عنوان کرد: بیشترین پذیرش مسافر در شهرستان‌های همدان، ملایر، کبودرآهنگ و بهار است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مراکز اسکان موقت تا 12 فروردین 97 ادامه دارد، تصریح کرد: امسال 300 نفر عوامل اجرایی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان برای ارائه خدمات اسکان به مسافران فعال هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات