حامد جهانگیری
مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه استان اردبیل:
مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس (ع) گفت: یکی از وظایف مهم سپاه در عرصه های جنگ نرم و محتوایی معرفی سیره زندگی شهیدان و سرداران جنگ تحمیلی و وصیت نامه آنها می باشد.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۳۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

ضرورت توجه به بستر‌های فرهنگی در قالب اردو‌های راهیان نور

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار اصغر عباسزاده، مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس (ع) در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیح در اهواز گفت: عرصه محتوایی در اعزام بسیجیان به اردوهای راهیان نور جهت تصویر سازی رشادت های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم می باشد.

وی با اشاره به فرموده امام که انقلاب را به دنیا صادر می کنیم گفت: امروزه ابزارهای این کار در قالب بسترهای فرهنگی می باشد.

مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه اردبیل گفت: یکی از وظایف ما در عرصه های محتوایی معرفی شهیدان و سرداران جنگ تحمیلی،  وصیت نامه آنها می باشد.

وی در ادامه گفت: از دیگر وظایف معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه استان اردبیل معرفی یادمان های دفاع مقدس و عملیات جنگی در خلال اردوهای راهیان نور می باشد.

سرهنگ پاسدار اصغر عباس زاده گفت: فضا سازی محیطی و تبلیغی و پخش مستند های کوتاه در اردوگاه ها و داخل اتوبوس یکی دیگر از وظایف این معاونت جهت مقابله با جنگ نرم می باشد.

ارسال نظرات