خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول کانون جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:
مسئول کانون جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان داشت: اردوی جهادی گروه جهادی شهید بیاضی زاده دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ۷ الی ۱۰ فروردین ماه ۹۷ در روستای مُرز از توابع داراب فارس برگزار می‌شود و حدودا ۵۵ دانشجوی جهادگر بسیجی در این اردو شرکت و به منطقه هدف اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۵۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، علی نقدی زاده، مسئول کانون جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص برگزاری اردوی جهادی دانشجویان این دانشگاه در ایام نوروز گفت: هدف از اردوهای جهادی خدمت صادقانه و بی ریا به مردم است.

 وی انتخاب ایام نوروز برای این کار را به دو دلیل دانست اول اینکه زمان و وقت کافی در اختیار دانشجو ها هست تا بتوانند بدون دغدغه درس و دانشگاه وارد فضای خدمت رسانی به مردم شوند از طرف دیگر فرصت خوبی است تا انسان به خودسازی بپردازد و به خاطر هم نوع خودش از خواسته های دلش بگذرد و تعطیلات خودش و شادی هایش را با مردم شریک شود.

مسئول گروه جهادی شهید بیاضی زاده با بیان اینکه در این اردو با رویکرد درمانی، آموزشی و فرهنگی خدمت‌رسانی خواهد شد، مطرح کرد: در زمینه ی درمانی پزشک عمومی، ماما، متخصصین داخلی، ارتوپد، چشم، مجاری، بینایی سنجی، طب فیزیک، آزمایشگاه، داروخانه و ایستگاه سلامت به مردم محروم خدمت رسانی خواهیم داشت.

نقدی زاده اضافه کرد: در بخش آموزش در زمینه ی پیشگیری از بیماری های شایع مانند دیابت، فشار خون، قند خون، چاقی و.... توزیع بروشور، برگزاری کارگاه های آموزشی و توزیع اقلام بهداشتی را داریم.

وی بیان داشت: در زمینه فرهنگی هم برگزاری کلاس برای جوانان و نوجوانان، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی جشن بزرگ میلاد امام جواد(علیه السلام) با برنامه های متنوع و دیدار با خانواده شهدا را در برنامه خود داریم.

این فعال دانشجویی در پایان بیان داشت: اردوی جهادی گروه جهادی شهید بیاضی زاده دانشگاه علوم پزشکی شیراز از 7 الی 10 فروردین ماه 97 در روستای مُرز از توابع داراب فارس برگزار می شود و حدودا 55 دانشجوی جهادگر بسیجی در این اردو شرکت و به منطقه هدف اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها