در بیانیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل آمده است: رشادت‌های رزمندگان، شهدا و جانبازان در صحنه‌های جنگ نمایش بی بدیلی از رفراندم و آری به جمهوری اسلامی ایران بود که ملت ایران با خون خود این واقعه را در قلب تاریخ کشور ثبت کردند.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۹۹
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این بیانیه با تبریک دوزادهم فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی، به ملت ایران و آحاد علاقه‌مندان انقلاب اسلامی در سراسر جهان آمده است: ۱۲ فروردین بستر ساز جریانی مهم در تاریخ ایران اسلامی است که آحاد عظیم ملت ایران با رای ۹۸/۲ درصدی استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آوردند.

در این بیانیه با اشاره به محور‌های جدیدی از مردم سالاری دینی آمده است: در این روز ملت ایران با بهره گیری توامان از اسلامیت و جمهوریت پرده‌های جدید از مردم سالاری دینی را در داخل کشور و صحنه‌های بین المللی به نمایش گذاشتند و ۱۲ فروردین آغازگر حرکت و تحولی عظیم است که به واسطه آن پایه‌های حکومت طاغوتى فرود ریخت و سایه سلطه شیطانى براى همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین جانشین آن گردید.

در قسمت دیگری از این بیانیه آماده است: در این روز مردم سرنوشت خود را رقم زده و با لبیک به نداى معمار کبیر انقلاب پایه‌هاى نظام اسلامى را که منشا تحولی عظیم در منطقه بود را تثبیت کردند و به بار نشستن مبارزات انقلابی خود علیه نظام پهلوی و تحقق "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" را جشن گرفتند.

در قست دیگری از این بیانیه این تاکید شده است: رقم زدن آینده ملت در پای صندوق‌های رای و انجام رفراندوم در مدت کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان از محوریت نقش مردم در تعیین سرنوشت و مدل حکومت و اداره جامعه دارد که این انتخاب خط بطلانی بر سیاست استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

در ادامه این بیانیه با اشاره به ایثارگری‌ها و رشادت‌های غیور مردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس آمده است: رشادت‌های رزمندگان، شهدا و جانبازان در صحنه‌های جنگ نمایش بی بدیلی از رفراندم و آری به جمهوری اسلامی ایران بود که ملت ایران با خون خود این واقعه را در قلب تاریخ کشور ثبت کردند.

در قسمتی دیگر از این بیانیه آمده است: حرکت عظیم ملت ایران در ۱۲ فروردین حرکتی فرا ملی بود که با نشان دادن قالب جدیدی از دموکراسی در ابعاد دینی الگوی نوینی برای ملت‌های مسلمان و فراتر از آن، جوامع آزادیخواه و حق طلب بود که با گذشت ۴۰ سال از سندیت آن ابعاد جدیدی از این حرکت برای جوامع بشری روشن می‌شود.

در انتهای این بیانیه، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پویایی نظام جمهوری اسلامی در دنیای پرتلاطم امروز را مرهون رهبری پیامبرگونه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و بصیرت و هوشمندی ملت ایران قلمداد و تاکید کرده است: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است، مجموعه سپاه و بسیج بیش از پیش با بهره گیری از ظرفیت و توان داخلی و با توسل به درگاه احدیت، تدبیر رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه برنامه ریزی‌های خود قرار داده است.
ارسال نظرات