مصطفی برزگر
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام خبر داد؛
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: این میزان تردد در سطح جاده های استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۹۳
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، "نورالله دلخواه" مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از 25 اسفند سال گذشته تا 6 فروردین امسال، یک میلیون و 270 هزار تردد خودرو در راه های ارتباطی این استان ثبت شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اظهار کرد: این میزان تردد در سطح جاده های استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش یافته است.
وی بیشترین تردد در سطح جاده های استان را در جاده ایلام - دره شهر اعلام کرد و افزود: کنترل خودروها با استفاده از دوربین های تردد شمار مستقر در راه های ارتباطی این استان انجام گرفته است.
دلخواه متوسط سرعت رانندگی در سطح جاده های استان را 78 کیلومتر بر ساعت بیان کرد و یادآور شد: این اداره کل با استقرار 40 اکیپ ثابت و سیار و ماشین ‌آلات سبک و سنگین در ایام نوروز در جاده‌های استان در حال خدمت‌ رسانی به مسافران و گردشگران است.
وی گفت: احتیاط، صبر و حوصله در حین رانندگی و مسافرت از بسیاری از حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری می‌کند، لذا از رانندگان و گردشگران نوروزی در خواست می کنیم با رعایت قوانین سلامتی و نشاط در سفرها، ایام خوشی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورند.
 

ارسال نظرات