هنرمند وارونه نویس پارس آبادی با حضور در یادمان شهید مصطفی چمران در دهلاویه ضمن اجرای خطاطی زنده وارونه، این اثر را به مهدی چمران اهدا کرد.
کد خبر: ۹۰۰۳۴۰۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

دست نویس وارونه به مهدی چمران اهدا شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عابدين مستانه هنرمند وارونه نویس پارس آبادی با حضور در یادمان شهید چمران در دهلاويه، بصورت زنده هنر خطاطي وارونه خود را در معرض ديد زائران راهيان نور و خادمان منطقه عملیاتی جنوب كشور قرار داد.

آثار خطاطي برعكس این هنرمند پارس آبادي كه در یادمانهاي شهدا بصورت زنده اجرا و مورد استقبال زائران راهيان نور قرار گرفته بود بين آنها توزيع شد. همچنين در یادمان شهید مصطفی چمران در دهلاويه اثر اين هنرمند به مهدی چمران رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران و برادر شهید مصطفي چمران اهدا و مورد استقبال او قرار گرفت.

عابدین مستانه، کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی و عضو فعال کانون بسیج هنرمندان پارس آباد، چندین سالی است که به هنر خطاطی وارونه مشغول بوده و علاقه و اشتیاق وی به خلق چنين آثاري موجب شده تا با استفاده از هر دو دست، هنر خوشنویسی را بصورت فارسی و انگلیسی وارونه خطاطی كند.

به گفته رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل، در راستاي شناسايي و استقبال چشمگیر از این نوع هنر خطاطی در منطقه، در برنامه های آتی از استعداد و توانایی این هنرمند پارس آبادي در مرکز استان و مراسمات منطقه ای استفاده خواهد شد.

گفتني است، اين هنرمند وارونه نويس پارس آبادي اولین نمایشگاه آثار هنري خود را در سال 95 در شهرستان پارس آباد برپا كرده و مورد توجه مردم قرار گرفته بود.

دست نویس وارونه به مهدی چمران اهدا شد

دست نویس وارونه به مهدی چمران اهدا شد

دست نویس وارونه به مهدی چمران اهدا شد

ارسال نظرات