خبرهای داغ:
فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون با حضور در گلزار شهدای شهر تیران و قرائت فاتحه، با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۴۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون؛ جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون با حضور در گلزار شهدای شهر تیران و قرائت فاتحه ، با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

سرهنگ عطایی فرمانده ناحیه تیران و کرون در این مراسم ضمن تبریک سال نو با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: ما باید در جهت تحقق شعار سال و فرهنگ سازی لازم در جهت تقویت تولید داخل تلاش مضاعف و گسترده ای داشته باشیم .

وی همزمانی بهار طبیعت و بهار معنویت را فرصت مغتنمی جهت ایجاد نگاه های نو در بسیج و برنامه های بسیج عنوان کرد.

سرهنگ عطایی در ادامه ضمن آرزوی توفیق جهت همه همکاران توضیحاتی در خصوص راهبردهای ناحیه تیران و کرون در سال جاری ارائه نمود.

در پایان مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه با اشاره به فضایل ماه رجب استغفار را یکی از راه های جذب رحمت خدا عنوان کرد.

حجت الاسلام احمدی گفت : اگر ما خواهان رشد هستیم باید خود را در معرض نفحات این ماه قرار دهیم و با روزه داری در این ماه که یکی دیگر از راه های جذب رحمت خدا است آمادگی لازم را جهت ورود به ماه رمضان کسب کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار