مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:

طرح آرامش بهاری در ۱۲۹ بقعه متبرکه خراسان رضوی در حال برگزاری است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: طرح آرامش بهاری در ۱۲۹ بقعه متبرکه خراسان رضوی تا ۱۵ فروردین در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۷۴
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
 حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ بیان کرد: طرح آرامش بهاری در ۱۲۹ بقعه متبرکه خراسان رضوی تا ۱۵ فروردین در حال برگزاری است.

وی افزود: از ۲۵ اسفند ماه ۹۶ تا پایان روز ۱۳ فروردین ۹۷ بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به بقاع متبرکه استان مشرف شدند که ۴ درصد این زائران، خارجی هستند.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود، گفت: خوشبختانه در این طرح زائران استقبال بسیار خوبی از برنامه‌های فرهنگی، خدمات رفاهی و پذیرایی داشته اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اظهار کرد: از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین ۲۶۳ هزار و ۳۵ زائر در واحد‌های اقامتی برخی بقاع متبرکه و حسینیه‌های استان اسکان یافتند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه خراسان رضوی گفت: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مراسم تحویل سال، خیمه‌های معرفت، مشاوره وقف، غرفه کودک، مشاوره اعتقادی و خانوادگی، نمایشگاه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقه عکس و فیلم یک دقیقه ای، برگزاری برنامه‌های مناسبتی، از جمله برنامه‌هایی است که در قالب طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اجرا شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده تعداد بازدیدکنندگان از خیمه معرفت را بیش از ۴۳۸ هزار نفر عنوان کرد و گفت: در خیمه معرفت خدماتی، چون مشاوره وقف، غرفه کودک، سخنرانی، مشاوره خانوادگی و اعتقادی به زائران بقاع متبرکه ارائه می‌شود.

وی افزود: ۴۹ هزار و ۵۸۱ مشاوره خانواده، اعتقادی و ...، ۲۴۸۲ نوبت اقامه نماز جماعت و ۳ هزار و ۲۰۰ مسابقه فرهنگی در بقاع متبرکه و امامزادگان اجرا شده است.

مدیرکل اوقاف استان با بیان اینکه ۲۰ هزار و ۶۹ زائر از خدمات ایستگاه سلامت بهره‌مند شدند؛ گفت: ۳۱۶ هزار و ۵۸۴ کودک نیز از برنامه طرح آرامش بهاری اوقاف که در قالب خیمه معرفت برنامه ریزی شده استفاده کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار