خبرهای داغ:

استقبال از نمایشگاه «حجاب ایرانی» در غنا+عکس

نمایشگاه اقلام حجاب ایرانی در دانشگاه اسلامی غنا برگزار و با استقبال علاقمندان مواجه شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۷۷
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

 به گزارش سرویس جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،به نقل از روابط عمومی دانشگاه اسلامی غنا؛ همایش «حجاب، هویت من، افتخار من» با حضور خانم ماری بِل، نماینده وزارت محافظت از زنان و کودکان غنا و جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه اسلامی غنا در سالن اجتماعات دانشگاه اسلامی غنا برگزار شد.

محسن معارفی، رئیس دانشگاه اسلامی غنا و نماینده جامعه المصطفی(ص) العالمیه در این کشور طی سخنانی در این همایش درباره فلسفه حجاب و ارتباط آن با آزادی مطالبی بیان کرد و گفت: حقوق و مسئولیت همیشه با هم توأم بوده است و در تمام کشورها وقتی آزادی با مسئولیت و مصلحت جمعی ما سازگار نباشد، مصلحت اجتماعی مقدم می‌شود، چنانچه در همه جا «بستن کمربند ایمنی هنگام رانندگی» و یا «کم کردن کسری از حقوق کارمندان برای زمان بازنشستگی» انجام می‌شود و هیچ‌کس نمی‌تواند به بهانه آزادی از آن سرباز زند چرا که عدم رعایت این قوانین علاوه بر فرد، دیگران را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در ادامه یکی از اساتید دانشگاه با بیان آیه حجاب به فواید مختلف حجاب اشاره کرد و مصونیت، عفت و پاکدامنی و تسهیل در حضور و مسئولیت اجتماعی زنان را از جمله این فواید برشمرد.

نماینده وزارت محاظت از زنان و کودکان در غنا نیز درباره حقوق زنان و مطالبات فردی و اجتماعی‌شان سخنرانی و زنان را تشویق به حضور بیشتر در جامعه مطابق با حقوق و وظایفشان کرد.

در حاشیه همایش، نمایشگاه و فروشگاهی از اقلام حجاب ایرانی شامل مقنعه، چادر، ساق دست، هد بند، جوراب و ... برگزار شد که با استقبال بسیار خوب اساتید و دانشجویان مواجه و اقلام حجاب به فروش گذاشته شد.

در پایان مراسم به برخی دانشجویان برتر هدایایی اهدا شد.

استقبال از نمایشگاه «حجاب ایرانی» در غنا+عکس

استقبال از نمایشگاه «حجاب ایرانی» در غنا+عکس

استقبال از نمایشگاه «حجاب ایرانی» در غنا+عکس

ارسال نظرات