خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین بیان کرد :

بهره‌مندی مردم بیدستان و شهرها و روستاهای مجاور از درمانگاه موقوفه

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: با افتتاح درمانگاه موقوفه شهر بیدستان، مردم این شهر و مردم شهرها و روستاهای مجاور می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۴۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل ظهر امروز در جلسه هماهنگی راه‌اندازی درمانگاه موقوفه شهر بیدستان که در شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: هماهنگی‌ لازم برای تجهیز و راه‌اندازی درمانگاه موقوفه شهر بیدستان صورت گرفته و در کمتر از چند ماه آینده افتتاح می‌شود.
وی افزود: در درمانگاه موقوفه شهر بیدستان به صورت دولتی و کمترین هزینه به مردم شریف شهر بیدستان خدمات درمانی و پاراکلینیک ارائه می‌شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: امیدواریم کسی بیمار نشود و نیازمند خدمات درمانی نباشد اما از نیزاهیا ضروری و لازم هر اجتماعی فضای درمانی است.
عادل اضافه کرد: با افتتاح درمانگاه موقوفه شهر بیدستان مردم این شهر و مردم شهرها و روستاهای مجاور می‌توانند از خدمات استفاده کنند.
گفتنی است، در این جلسه داود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، شهردار بیدستان و اعضای شورای این شهر حضور داشتند.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها