خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

همه دستگاه‌های اجرایی و مردم در راستای حمایت از کالای ایرانی بسیج شوند

امام جمعه شاهرود در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت:اگر خواهان کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم باید اشتغال افزون‌تر شود و در این راه باید همه دستگاه‌های اجرایی و مردم در راستای حمایت از کالای ایرانی بسیج شوند.
کد خبر: ۹۰۰۴۴۵۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی در نخستین جلسه شورای اداری شاهرود که در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان برگزار شد بابیان اینکه مردم، دولت و تولیدکنندگان می‌توانند به تحقق شعار سال کمک کنند، ابراز داشت: این مهم در مبارزه با قاچاق و جلوگیری از ورود کالاهای غیرضروری که مشابه آن در داخل کشور وجود دارد اثرگذار است.
وی بابیان اینکه تولیدکنندگان نقش محوری را در تحقق شعار سال ایفا می‌کنند، افزود: ارائه کالای باکیفیت از سوی تولیدکنندگان و مصرف‌کننده را از نیاز به مصرف کالای بیگانه بی‌نیاز می‌کند .
امام‌جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی چرخه اقتصاد را تقویت می‌کند، ابراز داشت: باید پرسید که چرا نباید پول و سرمایه در شهرستان به گردش درآید بنابراین باید با تکیه‌بر شعار سال باید برنامه‌ریزی مناسب در سطح بومی و منطقه‌ای داشته باشیم.
امینی بابیان اینکه باید حمایت از کالای ایرانی از حالت شعار گونه خود به صورت بعد عملیاتی تبدیل شود، تصریح کرد: باید در سطح جهانی و ملی نسبت به کالای ایرانی تعصب داشته باشیم تا مشکلات اقتصادی شهرستان کاهش و به پیشرفت و شکوفایی دست پیدا کنیم.
وی بابیان اینکه برای تحقق شعار سال نیازمند تصمیم همگانی همه آحاد جامعه هستیم، افزود: اگر خواهان کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم باید اشتغال افزون‌تر شود و در این راه باید همه دستگاه‌های اجرایی و مردم در راستای حمایت از کالای ایرانی بسیج شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها