خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

مبانی انقلاب اسلامی ریشه در آیات نورانی قرآن دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه مبانی انقلاب اسلامی همه از آیات نورانی قرآن نشأت گرفته است، گفت: تلاش برای نفی استکبار و نفی استضعاف، آگاهی و بیداری و حضور مردم در صحنه همراه با معنویت و عدالت و عقلانیت از مبانی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۰۴۶۱۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری در همایش مودت رزمندگان و پاسداران سپاه قائم آل محمد استان سمنان که با حضور کلیه نیروهای سازمان حاضر در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان برگزار شد؛ اظهار کرد: اسلام تنها مکتب جامع و توحیدی است سند اصلی اسلام؛ قرآن است.

وی با بیان اینکه مبانی انقلاب اسلامی همه از آیات نورانی قرآن نشأت گرفته است، افزود: اعتقاد به امت واحده و تلاش برای تحقق آن، حق طلبی و ظلم ستیزی، برپایی عدل و قسط، تلاش در جبهه حق برای تحقق برای غلبه حق بر باطل که بخشی را موفق شدیم که باطلی به نام رژیم پهلوی را بر آن غلبه و نظام اسلامی را بر آن مسلط کردیم، تلاش برای نفی استکبار و نفی استضعاف، آگاهی و بیداری و حضور مردم در صحنه همراه با معنویت و عدالت و عقلانیت همگی از مبانی انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان بیان کرد: انقلاب اسلامی در ایران رخ داد  در حالی که بر این کشور حکومتی طاغوتی و مستبد بر آن حاکم بود و ایران گرفتار استعمار خارجی بود و به عبارتی خارجی ها سرنوشت کشور را برای ما رقم می زدند و در این شرایط قیامی مردمی به رهبری امام خمینی(ره) رخ داد و به پیروزی رسید و نظام طاغوتی سرنگون شد.

قندهاری با بیان اینکه دستاوردهای زیادی انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف داشته است از جمله در زمینه سیاسی و اقتصادی ادامه داد: احیای فرهنگ اسلام ناب محمدی از دیگر دستاوردها و برکات انقلاب بود .

وی اظهار کرد: ارکان اصلی بقای و تداوم و استمرار انقلاب اسلامی عبارت از مکتب توحیدی اسلام ناب محمدی، ولایت فقیه رهبری امام و رهبر معظم انقلاب، مردم بصیر و آگاه، عدالت اجتماعی، استقلال، آزادی و وحدت و اتحاد مسلمانان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان حدیثی از امام هشتم ما شیعیان این است که عقل انسان مسلمان کامل نمی شود مگر اینکه 10 خصلت داشته باشد یعنی 10  ویژگی باعث می شود عقل انسان کامل شود که آن 10 خصلت عبارت از امید خیر از انسان داشتن، از بدی اش در امان باشند، خیر اندک دیگران را بسیار ببیند، خیر بسیار خود را اندک ببیند که این امر خط مشی رزمندگان ما بود، هر چه حاجت از او خواستند دلتنگ نشوند، در طول عمر خود از طلب دانش خسته نشود، فقیر و تهیدست باشد اما در راه خدا زندگی اش بگذرد،گمنامی را از پرنامی بیشتر بخواهد و اینکه انسان کسی را نبیند جز اینکه از خودش بهتر بداند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها