در هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود؛

اکران مستند‌های انقلاب اسلامی در سینما هویزه

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی از اکران مستند‌های انقلاب اسلامی در سینما هویزه در هفته هنر انقلاب اسلامی خبرداد.
کد خبر: ۹۰۰۴۶۶۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ میثم مرادی امروز در نشست خبری هفته هنر انقلاب اسلامی در مشهد اظهار داشت: هفته هنر انقلاب اسلامی که از ۲۰ الی ۲۶ فروردین به مناسبت گرامیداشت شهید سید مرتضی آوینی که در جبهه انقلاب اسلامی خطی نو ایجاد کرد، نامگذاری شده و ۱۴ عنوان برنامه در این هفته پیش‌بینی شده است.

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی با اشاره به شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است، تاکیدکرد: ما باید هنرمند خود را متوجه این موضوع کنیم که به ظرفیت‌های درون کشور و پتانسیل مردم خود توجه کند نه اینکه چشم به خارج دوخته باشند.

مرادی؛ افتتاح نمایشگاه آثار هنرمندان مهاجر، برپایی نشست شعر مهمان در سبزوار، اجرای نمایش و سرود با موضوع حمایت از کالای ایرانی و اجرای نمایش «منطقاً آرام»، اختتامیه «چله سرود انقلاب»، اکران مستند‌های انقلاب اسلامی در سینما هویزه از جمله برنامه‌های اجرایی مدنظر در هفته هنر انقلاب اسلامی است.

وی به برگزاری شب خاطره هنرمندان انقلاب، غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم، رونمایی از اثر فاخرحسن روح‌الامین و دیدار هنرمندان با آیت‌الله علم‌الهدی نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی در این هفته اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها