سید ساجد یعقوبی
مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل
مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: جبهه مقاومت امروز تبدیل به یک پروژه ملی شده است و همه باید به این دیدگاه ارزش قائل باشیم تا به مسیر و مقصد اصلی خود برسند.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۷۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

جبهه مقاومت تبدیل به یک پروژه ملی شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شفیع شفیعی صبح امروز در جلسه ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت با حضور مدیران دستگاه های اجرایی اردبیل گفت: جبهه مقاومت امروز تبدیل به یک پروژه ملی شده است و همه باید به این دیدگاه ارزش قائل باشیم تا به مسیر و مقصد اصلی خود برسند و بایستی همه در حد توان به جبهه مقاومت که پشتیبان رزمندگان است کمک کنیم.

شفیعی افزود:اهمیت و جایگاه مدافعان حرم در ادارات و نهادها نهادینه شود چرا که امروز پست ها و مسئولیت هایی که داریم مرهون خون های پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم است و باید قدردان رشادت های این عزیزان باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل اردبیل گفت: همه دستگاه های اجرایی برنامه های مختلف برای تقدیر و تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم دارد و انتظار می رود مدیران دستگاه ها به این موضوع تاکید داشته باشند.

وی تصریح کرد: استانداری اردبیل همراهی و همکاری لازم را با ستاد انجام می‌دهد و در این راستا کمیته پشتیبانی را در استانداری با هدف جلب مشارکت و همکاری دستگاه‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تشکیل داده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل با اشاره به رشادت‌های مدافعان حرم برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی گفت: با توجه به اینکه تلاش دشمنان در راستای آسیب زدن به حریم اسلام و اهل بیت(ع) ادامه دارد باید با تقویت جبهه مقاومت زمینه‌ساز شکست توطئه‌های دشمنان در این حوزه باشیم.

ارسال نظرات