خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

اقتصاد مقاومتی می‌تواند چرخه تولید را راه اندازی کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج)استان قزوین گفت: اقتصاد مقاومتی می‌تواند چرخه تولید را راه اندازی کند و مشکلاتی چون بیکاری که امروز از مشکلات اصلی است را مهار کند.
کد خبر: ۹۰۰۵۱۴۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج پیرامون شعار سال و راه های جامه عمل پوشاندن به آن عنوان کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی می تواند از چند جهت اهمیت داشته باشد و ما باید با دقت به تمام جنبه های آن فکر کنیم.
وی ادامه داد: دشمن به خوبی ما را می شناسد و نقاط قوت و ضعف ما را بررسی کرده است، همین علت موضوعی است که نشان می دهد در صورت اقتدار در زمینه اقتصادی می توانیم مشتی باشیم بر دهان دشمن که از این راه فشار های متناوبی را به ما وارد کرده است.
حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: در صورت موفقیت ایران اسلامی در پروژه اقتصادی می توانیم یک نمونه موفق باشیم در دنیا با توجه به اسلامی بودن کشورمان الگو ساز بوده ایم و سایر ملل می تواند ادامه دهنده راه ما باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج)قزوین در ادامه با توضیح این موضوع که اقدام و عمل نمی توانند دو مفهوم جدا باشند تبیین کرد: هر دو این کلمان یک مفهوم را می رساند و جدا تعبیر کردن آنها نوعی تحریف شعار سال است.
وی اضافه کرد: اقدام و عمل می گوید که زمان آن رسیده است با تمام قوا و تمام جهات توانایی باید به میدان عملیاتی کردن تمام نظریه ها گام بگذاریم و تلاش کنیم که به نتیجه مطلوب برسیم.
حجت الاسلام معبودی با اشاره به مزایای اقتصاد مقاومتی و راه های عملیاتی کردن این شعار بیان کرد: اقتصاد مقاومتی بارور کردن منابع داخلی و بهره بردن هر چه بیشتر از آنها است، باید به توان داخلی تکیه کنیم و با استفاده از فرصت های داخلی به مطلوب خود دست یابیم.
این مقام مسئول در خاتمه گفت: اقتصاد مقاومتی سرچشمه زلالی است که همه ما به انتظار آن هستیم، اقتصاد مقاومتی می‌تواند چرخه تولید را راه اندازی کند و مشکلاتی چون بیکاری که امروز از مشکلات اصلی است را مهار کند.
1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها